Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
emmer sa:Och såhär mysigt och fartfullt kan man ha det på favoritpuben...
filklipp
jaså. Låter härligt. Körde bara 70km jag och den är riktigt kuperad och härlig. Nu ångrar man ju sig nästan lite.Seglarn sa:Var riktigt kul idag, vädret fantastiskt. Nya 14-milaren riktigt trevlig, men backig....
Sträckan från kungälv till angeredsbron var lite att bita i :-) men vacker...Seglarn sa:Var riktigt kul idag, vädret fantastiskt. Nya 14-milaren riktigt trevlig, men backig....
Sambal Oelek sa:Någon som lyckats ladda ner det här diplomet som finns på resultatsidan?
Är också fundersom på var tidtagningen startar/börjar. Jag var noga med att på cykeldatorn starta/stoppa precis vid den lilla "mål-portalen". Ändå är det 15 min kortare tid på den officiella tidtagningen. Men inte så jag gnäller för det, om man räknar på den tiden så snittar jag 32 och det är roligare än just precis under 30 :)
RSLND sa:Hur gick det för honom som satte framhjulet i skarven på Älvsborgsbron? Såg sådär ut.
Konkret sa:RSLND sa:Hur gick det för honom som satte framhjulet i skarven på Älvsborgsbron? Såg sådär ut.
Hade inte döskalle arrangörerna fixat det?
Dom kanske resonera som så att kör man inte happy korrekta 25mm så får man skylla sig själv.
wooptiedoo sa:Konkret sa:RSLND sa:Hur gick det för honom som satte framhjulet i skarven på Älvsborgsbron? Såg sådär ut.
Dom kanske resonera som så att kör man inte happy korrekta 25mm så får man skylla sig själv.
Citat tävlingsledaren: "Bilarna innan körde sönder skivorna på bron. Ber om ursäkt. Kommer aldrig hända igen. :( :("
Jag hade 25mm-däck men det gjorde inte så mycket. Som tur är lyckades jag köra rakt igenom, men flera dubbel-punkor, sönderkörda fälgar och vurpor i min klunga.
RSLND sa:Men när vi kom upp på bron var det masonitskivor över skarvarna i bara ett körfält. De som vurpa försökte väl köra vid sidan.
wooptiedoo sa:Konkret sa:RSLND sa:Hur gick det för honom som satte framhjulet i skarven på Älvsborgsbron? Såg sådär ut.
Citat tävlingsledaren: "Bilarna innan körde sönder skivorna på bron. Ber om ursäkt. Kommer aldrig hända igen. :( :("
Jag hade 25mm-däck men det gjorde inte så mycket. Som tur är lyckades jag köra rakt igenom, men flera dubbel-punkor, sönderkörda fälgar och vurpor i min klunga.
wooptiedoo sa:RSLND sa:Men när vi kom upp på bron var det masonitskivor över skarvarna i bara ett körfält. De som vurpa försökte väl köra vid sidan.
Ja, men dom skulle ju ha funnits på både körfält, enligt arrangören själv också. När en klunga kommer i 40km/h+ då hinner man inte köra in i höger körfältet innan det är för sent.
okej, jag testade till slut i Internet Explorer istället för Firefox och Chrome. Då funkade det! (öhhh...)AAverdal sa:Laddat ner diplomet, ja.
Sambal Oelek sa:okej, jag testade till slut i Internet Explorer istället för Firefox och Chrome. Då funkade det! (öhhh...)AAverdal sa:Laddat ner diplomet, ja.
VasaConny sa:Här finns en film från MTB Girot 2016
Tråkigt när han klipper innan många intressanta partier. Nu blev det mest åka med på lätta bitar och ganska tråkigt.
+1Dirren sa:Men när man har en bild på en räv bland sina bästa bilder ifrån girot så säger väl det allt.