Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
NickPick sa:Ifjol körde talangen Emil Lindgren en gravel bike med rakt styre och erhöll att man ska vara väldigt duktig för att cykla snabbt på en sådan. 650bhjul med mtbdäck såklart.
Stort tack för delandet! Riktigt intressant med ditt val! Bra där!Jag körde Öppet Spår i fredags på en grushoj med Lauf Grit gaffel (30mm slag) Canyon/Evoc fjädrande sadelstolpe o 42mm slicks bak o 50 mm mönstrat fram. I de torra förhållandena var den helt perfekt. Rullade otroligt mycket snabbare än mtb-åkarna med mönstrade däck o sittande som surikater.
Tyvärr är jag en trött gammal gubbe som ständigt passerades i uppförsbackarna för att sedan ta igen massor nerför o på flacken. Om det regnat hade det inte fumkat alls med slicks, men smala mönstrade däck är idealiskt i lera.
Jag såg ett par killar i målet på lördagen med bockstyre. Någon kontroll av cyklar o cyklister förekommer ju inte, men jag antar att det blivit livat om någon gjort en topplacering med bockstyre.