Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fungerar lite. Inte helt kasst, men en större skada och det blir grisigt. Biltema har färdigguckade annars. Jag har kört det på sällananvänd utomhuscykel med gott resultat.Jag funderar på att punkasäkra brukscykeln då det är stort besvär att laga punka (eller snarare få av hjulet). Har för mig jag läst om gucka (tubelessvätska) i butylslang. Vikten spelar ingen roll då den har elassistans. Någon som vet något om det?
Absolut, men för vissa är det viktigt med att undvika punka till varje pris. Och tunga tröga tjocka slangar med gucca i tål onekligen mer än min lätta racerslangar.Bättre är att slänga på däck med bra punkteringsskydd.
I det här fallet är jag på ”till varje pris”-linjen. Därför jag funderar. Ett alternativ är kanske å ha med en vittoria pit stop men frågan är om det funkar med en klassisk cykelventil?Absolut, men för vissa är det viktigt med att undvika punka till varje pris. Och tunga tröga tjocka slangar med gucca i tål onekligen mer än min lätta racerslangar.
Jo, inga sportslangar direkt, men på en cyklanertillcentrum cykel kvittar det ju. Där är trögheten ett godtagbart pris för funktionssäkerhetvet inte hur biltema bär sig åt, men gucket i deras slangar funkar år efter år. men rullet är trögt.
Jo det är ju precis det jag menar. Men slangen är fel ände att börja i. Första steget är att hindra saker från att göra hål i slangen, inte hindra slangen från att tappa luft när det väl gått hål. Steg två är en mer tålig slang.Absolut, men för vissa är det viktigt med att undvika punka till varje pris. Och tunga tröga tjocka slangar med gucca i tål onekligen mer än min lätta racerslangar.
Är det svårt eller ser det bara svårt ut?Tjena!
Enviolo är rövjobbiga att montera av/på.
Förstår inte vad folk har emot att köra gucka i vanlig slang, funkar lika bra där som i slanglöst.
Är det svårt eller ser det bara svårt ut?
Vad blir konsekvenserna om man inte får den i rätt läge? Funkar det att växla ändå men går trögt eller funkar det inte alls eller vad riskar man?Tjena!
Det är inte "svårt" om man vet hur man gör, men det är krångligt. Speciellt att få tillbaka växeln i rätt läge. Vi slåss på blodigt allvar för att slippa jobba med dom.
Vad blir konsekvenserna om man inte får den i rätt läge? Funkar det att växla ändå men går trögt eller funkar det inte alls eller vad riskar man?
Vem är king i landet på att serva dom här naven? Tänker att mitt kanske kan komma att behöva en översyn vad det lider. Sen undrar jag även om det går att ändra utväxling, tycker min kadens blir allt för hög vid låg hastighet. Det kanske är byggt så avsiktligt för att skona drivlinan?Tjena!
Man får inte ut hela spännvidden och riskerat att ha sönder saker.
Vem är king i landet på att serva dom här naven? Tänker att mitt kanske kan komma att behöva en översyn vad det lider. Sen undrar jag även om det går att ändra utväxling, tycker min kadens blir allt för hög vid låg hastighet. Det kanske är byggt så avsiktligt för att skona drivlinan?
Det är kedja på mittTjena!
Ingen aning, jag har aldrig öppnat ett, bara bytt frihjul.
Utväxling går ju att byta men då måste du byta både drev och rem.
Det är kedja på mitt