Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lundin84 sa:Servade till den gamle Aeroracern häromdagen. Byggde på en pakethållare så jag slipper ryggsäck på pendlingen framöver vilket kommer bli skönt. Skiftade håll på styrstammen för en bekvämare resa men vet ej om jag kan stå ut med utseendet...
tinkerbell sa:Inte de piggaste benen, men vädret var iaf trevligt.
Hasse#7 sa:
federico sa:Hasse#7 sa:
Känner du igen cyklisten? jag vet inte vem det är
Det enda Happykorrekta är väl at sätta sig på föraren.nikasp sa:Vad göra om man skulle se någon av dem mellan Hötorget och Norrviken?
nikasp sa:Hörrö Jeppe_E, man känner ju sig alltid dålig i jämförelse. 34 km enkel och funderar på omväg :) Jag försöker klara första arbetsveckan med 17 km x 10 med benen i behåll.
nikasp sa:Vad göra om man skulle se någon av dem mellan Hötorget och Norrviken? Rival 1 är hydrauliska bromsar (?) men vad är Crosslight? (Har en sån cross själv och hajar till de få gånger man ser en).
nikasp sa:Vad göra om man skulle se någon av dem mellan Hötorget och Norrviken? Rival 1 är hydrauliska bromsar (?) men vad är Crosslight? (Har en sån cross själv och hajar till de få gånger man ser en).
nikasp sa:Hörrö Jeppe_E, man känner ju sig alltid dålig i jämförelse. 34 km enkel och funderar på omväg :) Jag försöker klara första arbetsveckan med 17 km x 10 med benen i behåll.
Fjärdebrunn sa:Säger bara det, fy tusan vad med folk på cykel! Någon måste göra något.