Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Google translate gick bet. Någon annan som känner sig manad....:)?Black planet sa:Kanske bäst ta ett stopp efter 5 km på vägen o fanatt flytta på sig ifrån cykelbanan. Sa bara att det var dumt stå där för 1200:- Han sa bara o fan vad dyrt.
federico sa:10 September
Mazett sa:Totalt 3 olyckor idag, samtliga skedde precis framför mig.
...
Allt som allt förlorade jag närmare 30 minuter, men är glad för det; hellre sen än överkörd!
Endil sa:Hej pendlare!
Jag har fått tummen ur och köpt mig en cykel och kommer snart börja pendla mellan Farsta Strand <> Kungsholmen.
Tanken är att jag ska cykla via Nynäsvägen för den ser hyfsat enkel ut, tänkte bara höra med er om någon brukar cykla denna sträcka och vad man kan förvänta sig :)
Tittat lite på Google Maps och det verkar inte vara jätte krångligt förutom vissa sträckor men det kan man säkert klura ut på plats :)
Google Maps föreslår även två olika vägar vilket gör mig lite fundersam. T ex föreslår den att man ska åka längs vattnet när jag skall till jobbet (svänga av vid Badmintonstadion och förbi Thaiboat > Viking Line > Gamla Stan osv) men på hemvägen föreslår den att man ska åka via Gamla Stan > Medborgarplatsen > Götgatan, vilken utav sträckorna skulle ni rekommendera?
Ha det gott!
JohLi sa:Endil sa:Hej pendlare!
Jag har fått tummen ur och köpt mig en cykel och kommer snart börja pendla mellan Farsta Strand <> Kungsholmen.
Tanken är att jag ska cykla via Nynäsvägen för den ser hyfsat enkel ut, tänkte bara höra med er om någon brukar cykla denna sträcka och vad man kan förvänta sig :)
Tittat lite på Google Maps och det verkar inte vara jätte krångligt förutom vissa sträckor men det kan man säkert klura ut på plats :)
Google Maps föreslår även två olika vägar vilket gör mig lite fundersam. T ex föreslår den att man ska åka längs vattnet när jag skall till jobbet (svänga av vid Badmintonstadion och förbi Thaiboat > Viking Line > Gamla Stan osv) men på hemvägen föreslår den att man ska åka via Gamla Stan > Medborgarplatsen > Götgatan, vilken utav sträckorna skulle ni rekommendera?
Ha det gott!
Jag pendlar från Sköndal till City och det är bara raka spåret längs Nynäsvägen och sen vidare längs Götgatan. Har också sett att Google föreslår en sväng runt Söder ibland, oklart varför. Bra cykelväg hela vägen men när man kommer fram till Skanstull blir det mycket cyklister om man kommer mitt i rusningen så därifrån och vidare inåt stan får man ta det lugnt. På toppen av Götgatspuckeln är det gågata men det är det få som respekterar utan susar på i full fart. Man har gjort en försök att leda om cykelbanan där in på parallellgatan (Repslagargatan),
Bertilsson sa:Lugn och skön pendling idag, helt vindstilla och lagom varmt.
Tompot sa:Bertilsson sa:Lugn och skön pendling idag, helt vindstilla och lagom varmt.
Pendlar du den vägen via baksidan av Everöd och Gringelstad till Kristianstad? Funkar den bra för cykelpendling? Körde bil där många år för att det var lugnare tempo där än väg 19.
Endil sa:Hej pendlare!
Ha det gott!
federico sa:11 September