Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag utgår från att cyklar som är rena inte använts sen tidigt i höstas snarare än att de är tvättade :-)wallander sa:Morgonens pendling från Hisingen till Mölndal: cyclocross-vm. Flera nytvättade crossar ute på vädring. Fint!
IngvarW sa:AKTA ER för hala trottoarstenar/gråsuggor vid den nya avledningen vid Birka-terminalen. Mitt CX-däck fram fick för sig att släppa taget när det var som smalast och medelst lite balansövningar i viss stress drog jag in i räcket/staketet till vänster. Tur farten var låg. Får se hur det ömmande knät utvecklar sig i em.
Granman sa:Så jag blev min vanliga snälla cykelpendlarfarbror igen. Stannade för fotgängare och så.
Peth sa:Granman sa:Så jag blev min vanliga snälla cykelpendlarfarbror igen. Stannade för fotgängare och så.
Menvaf... Tänk på ryktet!
us930 sa:... hemmet söder om Nyköping ... ca. 76km.... in till Södertälje och målet.
Det blir nog flera gånger. Trots allt.
Mvh Ulf S.
Så bör fundera om vilken kroppshåla det i sättet kom ifrån :dStumpy sa:Slasket så inget kul ut, så det fick bli bussen. Satte mig på ett säte som visade sig vara blött. Kunde lika gärna cuklat.
skrotfot sa:Lite seg i benen idag efter att blivit kränkt av trettonårige sonen i gårdagens backintervallöpning.
Klickar snart hem en ny pendlarcykel som tröst.
Granman sa:us930 sa:... hemmet söder om Nyköping ... ca. 76km.... in till Södertälje och målet.
Mvh Ulf S.
Respekt!
Black planet sa:Stumpy sa:Slasket så inget kul ut, så det fick bli bussen. Satte mig på ett säte som visade sig vara blött. Kunde lika gärna cuklat.
Så bör fundera om vilken kroppshåla det i sättet kom ifrån :d
Granman sa:us930 sa:... hemmet söder om Nyköping ... ca. 76km.... in till Södertälje och målet.
Mvh Ulf S.
Respekt!
DJ Internet sa:En sådan där morgon då bilistjävel inte lärt sig högerregeln, Hornsgatan återigen, flygande långfinger och greppande efter låset, kunde känna det dansa mot plåten för mitt inre. Våra blickar möttes och det var inte kärlek. Vanligtvis brukar jag ha överseende med idioter i trafiken, alla kan göra fel osv, men två prejningar på samma morgon...ja där rann det över. Och så glömde jag starta Strava... En sådan morgon.
staine sa:DJ Internet sa:En sådan där morgon då bilistjävel inte lärt sig högerregeln, Hornsgatan återigen, flygande långfinger och greppande efter låset, kunde känna det dansa mot plåten för mitt inre. Våra blickar möttes och det var inte kärlek. Vanligtvis brukar jag ha överseende med idioter i trafiken, alla kan göra fel osv, men två prejningar på samma morgon...ja där rann det över. Och så glömde jag starta Strava... En sådan morgon.
En stilla undran, var på hornsgatan gäller högerregeln??
Sen, glöm inte, sgf-regeln, gäller alltid ;)
Fjärdebrunn sa:Fick sällskap och en ny Stravakompis på hemväg.
Stack hem tidigt för att rensa avlopp. Det gick bra.