Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Selast sa:Motvind, regn och +5 grader. Är faktiskt osäker på vad mer man kan önska sig...
Så skulle det kunna tolkas.Peth sa:Inte nog med att det var motvind, jag trampade sönder en pedal på vägen hem. Ett tecken på att det är dags att skaffa en till cykel månne?
emilh sa:Veckans pendlingar har alla haft ett element av trängsel på cykelbanorna. Någon borde bygga en egen åt mig.
Per (Hofvet/Ängby) sa:emilh sa:Veckans pendlingar har alla haft ett element av trängsel på cykelbanorna. Någon borde bygga en egen åt mig.
Jag tycker i grunden det är trevligt med lite fler cyklar på cykelbanorna,
men är mindre förtjust i att rödljuskörningarna ökat markant sen alla sommarcyklister kom ut.
Under vinternpendling ser man sällan någon som kör mot rött, men nu är det mer regel än undantag vid varenda trafikljus.
salle sa:Vindskifte idag igen, kränkt! Blev även nedsprutad med spolarvätska av trevlig bmw-förare på öfre malmen, han gjorde det dessutom med vilje. Mera suvar på våra gator!
Gnaget sa:en timme senare vid Nybroplan än vanligt imorse, h-vete vilket kaos med gående, bilar, cyklister poliskortege mm såg tom en cyklist som bröt kortegevägen , va faan, visa lite respekt, även mot gående, man cyklar inte på trottoaren vid båtarna inne i viken, cykelbanan går vi vägsidan och ge faan och gapa och skrika på gående, nästa gång hoppar jag inte undan utan ger en tackling, puss & kram på er därute