Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rock sa:En SL-busschaufför tutade och pekade finger åt mig efter att han försökt köra över mig då han skulle in i cirkulationsplatsen där jag redan befann mig. I övrigt händelsefattigt.
Masjevel sa:maila bilden till företaget och beskriv händelsen och fråga om de tycker att han på bilden representerar företaget på ett tillfredsställande sätt.
salle sa:Masjevel sa:maila bilden till företaget och beskriv händelsen och fråga om de tycker att han på bilden representerar företaget på ett tillfredsställande sätt.
Japp, har mejlat. Det är dock mannen i bilen tillsammans med frun som utgör företaget så tveksamt om det ger någon reaktion eller förståelse. Men man kan ju hoppas att frun inför sängkammarstrejk i en vecka eller två :).
Masjevel sa:maila bilden till företaget och beskriv händelsen och fråga om de tycker att han på bilden representerar företaget på ett tillfredsställande sätt.
Syns ju lång väg att det är kuk-regnskrotfot sa:Ser ut att kunna bli spännande hemfärd på fredag. Är det ett DÖDS-regn?
Appel sa:Det vore intressant att kontakta mannen med fingret på köksträdgården och höra hans version. Bara för att liksom.
bossjo sa:skön zen pendling idag guidade en blivande pendlare till stan. Skulle köra VR och satt på hojen för första gången. Önskade henne lycka till.
perzzon sa:Syns ju lång väg att det är kuk-regnskrotfot sa:Ser ut att kunna bli spännande hemfärd på fredag. Är det ett DÖDS-regn?
Mini_me sa:Hoppas det är kö på nynäsvägen på vägen hem så jag förstärker känslan av att jag gjort rätt val.