Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
SuperApe sa:Om det är är halt på marken utan att man märker av det, är det då halt?
Svaret är att det är tungtrampat som fan med pyttelite luft i dubbdäcken.
Granman sa:Mötte de här två filurerna på väg hem igår. De ville kramas och presenterade sig glatt som "herr Plask" och "herr Slask", men det trodde jag inte en sekund på. Såg ju direkt att det var Knocke & Smocke.
Idag var mötet något mer... frostigt.
.
NLC sa:Granman sa:Mötte de här två filurerna på väg hem igår. De ville kramas och presenterade sig glatt som "herr Plask" och "herr Slask", men det trodde jag inte en sekund på. Såg ju direkt att det var Knocke & Smocke.
Idag var mötet något mer... frostigt.
.
Tösmocke och snöknocke?
Black planet sa:Att bli retad varje morgon att jag inte tar crossen tar på krafterna. Så är det när man har en cykelgalen sambo.
federico sa:16 November
Fina bilder
Själv blev jag kränkt av tre hybridcyklande klungkörande herrar i ocykligakläder (en hade iofs tajta byxor). Extremt ovanligt med snabba cyklister på min väg till jobbet. Kan bli en rolig vinter om de härdar ut.HasseTT sa:Jag blev kränkt av att jag inte lyckades kränka en hybridpendlare med grön jacka mellan Sickla och älta. Jag anser att min cross borde varit betydligt snabbare. Även min rejsiga klädsel.
frause sa:Det är nåt lurt med räknaren vid Silverdal. Idag har jag passerat den tre gånger. Första gången var jag nr 2. Andra gången kommer jag inte ihåg, men det var nåt tresiffrigt. Men tredje gången var jag nr 1, samma datum. Och då var klockan bara 22.50, typ. Undrar när den slår om till noll.
Vardagsmysterier...
Lucanos sa:Såg supermånen på vägen hem från skolan härom dagen!
Lucanos sa:Såg supermånen på vägen hem från skolan härom dagen!
zodah sa:Börjar bli väldigt tungt nu med 2-3 bar i dubbdäcken, och inte minst onödigt. Dags att pumpa upp till ngt som rullar bättre.
Reivennob sa:Stockholm
Tack för ditt meddelande! Ditt ärendenummer är: SY1611141116EYO
Felanmälde precis cykelbanan (och gångvägen med för den delen) vid Wennergren center.
Svåraste sträckan på hela min pendling. Just nu är det isig puckelpist blandat med djup snö.
emilh sa:Blev genomsvettig.
Edit: Ser nu att Blåsut - Stadion på under 19 minuter kan ha bidragit till perspirationen. Zen var det...
olabola sa:frause sa:Det är nåt lurt med räknaren vid Silverdal. Idag har jag passerat den tre gånger. Första gången var jag nr 2. Andra gången kommer jag inte ihåg, men det var nåt tresiffrigt. Men tredje gången var jag nr 1, samma datum. Och då var klockan bara 22.50, typ. Undrar när den slår om till noll.
Vardagsmysterier...
Själv var jag nr 16 vid 06.45 tiden i morse. Dock så går klockan på räknaren på sommartid, vilket kan göra att slår om förtidigt. Tycker ibland att den är väldigt seg i räkningen eller missar. Annars en skön pendling, varmare idag än igår.