Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
JKolmo sa:Hmmm, den där kunden känner jag nog igen kanske faktiskt ändå. Tror nästan du fick med mina lås alt mitt framhjul på en av bilderna (beroende på hur dags bilden togs) ? (Idag hade jag ridley cx vinterhoj och inte kona vinterhoj)
Mathias sa:JKolmo sa:Hmmm, den där kunden känner jag nog igen kanske faktiskt ändå. Tror nästan du fick med mina lås alt mitt framhjul på en av bilderna (beroende på hur dags bilden togs) ? (Idag hade jag ridley cx vinterhoj och inte kona vinterhoj)
Det var inte så att jag berömde din snygga Kona häromdagen i cykelrummet?
skrotfot sa:Tror jag hade två liter regn i skägget när jag kom hem igår, men det var hyfsat gott om utrymme på GC där jag for fram.
Ska kolla närmare på det, tack. Så länge får jag pröva med pakethållaren☺Rico sa:Kan tipsa om att köpa ett ryggsäcksöverdrag så får du både regnskydd och reflex/hi-viz i ett. Tror det finns nåt som heter "Hump", kostar ca 250 kr på Wiggle.
Jag har klippt sönder en väst och fäst den på ryggan med säkerhetsnål.Höjdarn sa:Det var länge sedan jag skrev här nu. Jag cykelpendlar fortfarande till jobbet, 6km dagligen förutom helgerna då jag är ledig. Jag skaffade ett nytt batteridrivet frontlyse sen senast och ett nytt navdynamolyse. Det var inte särskilt lätt att få igenom sladden genom gaffeln, men det gick tillslut.
Och så undrar jag, ni som kör med reflexväst var gör ni av ryggsäcken? Ryggsäcken täcker ju faktisk för västen. Är det bara pakethållaren som gäller eller klär ni in väskan i en reflexväst? Eller man kanske ska sluta köra med ryggsäck? Tips, någon?
Trevlig Söndag!
Höjdarn sa:Det var länge sedan jag skrev här nu. Jag cykelpendlar fortfarande till jobbet, 6km dagligen förutom helgerna då jag är ledig. Jag skaffade ett nytt batteridrivet frontlyse sen senast och ett nytt navdynamolyse. Det var inte särskilt lätt att få igenom sladden genom gaffeln, men det gick tillslut.
Och så undrar jag, ni som kör med reflexväst var gör ni av ryggsäcken? Ryggsäcken täcker ju faktisk för västen. Är det bara pakethållaren som gäller eller klär ni in väskan i en reflexväst? Eller man kanske ska sluta köra med ryggsäck? Tips, någon?
Trevlig Söndag!