konstruktören
Aktiv medlem
Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 8
Fin morgon ny kedja och skrubbade växlar
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
konstruktören sa:Fin morgon ny kedja och skrubbade växlar
Arsozath sa:Sallad till lunch och jobba längre än tänkt, samt motvind och regn och dubbdäck på det. Var ganska tom när jag kom hem, faktiskt redan innan jag startade. Imorgon, jobba halvdag hemifrån och sedan uppkörning för motorsågskörkort. Wish me luck!
federico sa:31 Mars
federico sa:31 Mars
SuperApe sa:... Hann knappt ikappna!
Vegan sa:+18, sol och lätt medvind hem?!?!
Hur gick detta till?
Tommy N sa:Tack ännu en gång du som i höjd med Globen räddade min morgon med ny slang och sällan skådade slangbytarskillz. Hoppas jag kan återgälda det någon dag.
Fjärdebrunn sa:Jag var lite stel i baksidorna!? efter lördagens misärtur i Roslagen.
Mycket folk vid Slussen och vidare in. Cykelinfarkt?
Crocko sa:Fjärdebrunn sa:Jag var lite stel i baksidorna!? efter lördagens misärtur i Roslagen.
Låter som du hamnade bakom någon snabb cyklist som glömt skärmarna hemma :) längre bak i klungan var det ju ren propaganda cykling med lagom tempo och kompislappar dessutom sken ju solen hela vägen från uppsala.
Men grus och cykel infarkten bifalles, bättrade knapps pendlingstiden alls trots korta byxor och snabba sommar pendlaren, kan ju ha lite med vissa känningar i benen trots en lugn söndagstur för att mjuka upp brevetbenen.
Stumpy sa:@BP: 2 mil enkel funkar ju finfint med pendlarcrossen. Året runt.
Black planet sa:Men jag vill ha 2 cyklar till ju! Jag har massa cyklar att ta igen på sambon. Ligger ju efter i inköp. Måste få slut på tjatet att jag måste ha en rejser också. Crossen kommer vara standard hojen till jobbet. Sen brompton om det ska åka kommunalt.
Stumpy sa:@BP: 2 mil enkel funkar ju finfint med pendlarcrossen. Året runt.
Crocko sa:Fjärdebrunn sa:Jag var lite stel i baksidorna!? efter lördagens misärtur i Roslagen.
Låter som du hamnade bakom någon snabb cyklist som glömt skärmarna hemma :) längre bak i klungan var det ju ren propaganda cykling med lagom tempo och kompislappar dessutom sken ju solen hela vägen från uppsala.
Men grus och cykel infarkten bifalles, bättrade knapps pendlingstiden alls trots korta byxor och snabba sommar pendlaren, kan ju ha lite med vissa känningar i benen trots en lugn söndagstur för att mjuka upp brevetbenen.
zodah sa:Sidan 3?!
Hamnade bakom en elitpendlare som med puts, studs och polerande styrändsknoppar höll gott tempo genom stan. Såg ingen direkt anledning att köra om. Trafikregler följdes och avstånd hölls.
Äntligen måndag.