Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
heklamama sa:skrotfot sa:Testade att använda MapMyRide på den längre pendlingsvägen, tydligen snittade jag hiskeligt höga 25,8 km/h trots fem st trafikljus längs färdvägen. Hade dock nästan osannolik tur med mycket grönt flow på dessa ställen :)
Aha om du hade hjul med röda ekrar såg jag dig.
Gick alldeles för fort för att jag skulle hinna reagera...
SuperApe sa:De där snubbarna som kör ut bilen i cykelboxen och surgasar i protest när man glidit in framför dem borde skjutas. Veta hut, menar jag. De borde veta hut.
skrotfot sa:heklamama sa:skrotfot sa:Testade att använda MapMyRide på den längre pendlingsvägen, tydligen snittade jag hiskeligt höga 25,8 km/h trots fem st trafikljus längs färdvägen. Hade dock nästan osannolik tur med mycket grönt flow på dessa ställen :)
Aha om du hade hjul med röda ekrar såg jag dig.
Gick alldeles för fort för att jag skulle hinna reagera...
Ekrarna är svarta, men PI-jackan mest röd och cykeln är orangeröd så hela ekipaget är ganska rött.
mmmrrrr sa:Hade dessutom ryggsäck. För hjultransport.
Såg sedan heklamama på Västerbron. Hälsade inte.
Nu är jag lite fuktig längst ned på ryggen.
zodah sa:Ok, snart skall jag ut och fiska elitpendlare. Är ni redo?
NettanH sa:Klev du av och ledde cykeln på trottoaren och övergångsstället?
Nej tyvärr så gjorde jag inte det eftersom det blir så dåligt flyt i cyklingen men jag är fullt medveten om att man egentligen ska göra det enligt gängse trafikregler...
Det var i och för sig helt omöjligt att förutse att han skulle skapa en egen fil och sedan gasa på precis före övergångsstället och även före en stor fyrvägskorsning som kommer precis efter...
NettanH sa:Fick slänga mig runt fronten med en speedwaysladd för att inte bli kylarprydnad. Småsvettigt.
Skönt att det gick bra, och inte blev fler tunga besked i familjen!!!
heklamama sa:mmmrrrr sa:Hade dessutom ryggsäck. För hjultransport.
Såg sedan heklamama på Västerbron. Hälsade inte.
Nu är jag lite fuktig längst ned på ryggen.
Nytt försök.
Om dina hjul (de i ryggsäcken) har röda ekrar såg jag dig.
Men det gick så oerhört fort att jag inte fann mig.
Blev även så förvirrade att jag citerade fel senare.
heklamama sa:Läste fel och tänkte: Led-zeppelin-pendling?!
emilh sa:Rullade in på smått topp/baktung landsvägscykel preppad för weekend touring. Inga klagomål.
mhenry sa:emilh sa:Rullade in på smått topp/baktung landsvägscykel preppad för weekend touring. Inga klagomål.
God tur!
Stumpy sa:Blåste ur lungorna under pelotonen. Nu kli i låren. Fin morgon!
MacAyvar sa:Stumpy sa:Blåste ur lungorna under pelotonen. Nu kli i låren. Fin morgon!
Jag med. Tungt när mina däck på crossen väger mer än andras cyklar men kämpade så gott jag kunde och var fint med uppför. Steg av vid Skarpnäck och trampade tillbaka till Tyresö.
Fjärdebrunn sa:NettanH sa:Fick slänga mig runt fronten med en speedwaysladd för att inte bli kylarprydnad. Småsvettigt.
Skönt att det gick bra, och inte blev fler tunga besked i familjen!!!
Tack, ja det var skönt att slippa
Firade med backintervaller på väg hem ikväll. Skönt att köra skit av ben och lungor ibland.
zodah sa:MacAyvar sa:Stumpy sa:Blåste ur lungorna under pelotonen. Nu kli i låren. Fin morgon!
Jag med. Tungt när mina däck på crossen väger mer än andras cyklar men kämpade så gott jag kunde och var fint med uppför. Steg av vid Skarpnäck och trampade tillbaka till Tyresö.
ni håller ju rullen, bra så. det ät mitt första mål. brukar sladdra av i Fisksätra.
ani sa:heklamama sa:Läste fel och tänkte: Led-zeppelin-pendling?!
Bara att välja: "Dazed and confused" eller "Stairway to Heaven". I värsta fall "Communication Breakdown", "Nobody's Fault but Mine" eller "The Rain Song".
Hmm, kanske dags att uppdatera feletånspellistan snart :-)