Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 8
Pugilism sa:Jag trodde att vi var överens om att alla bilar var "en volvo" men det kanske var en dröm?
Känns bekant på något vis.
Vi måste ha drömt gemensamt.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Pugilism sa:Jag trodde att vi var överens om att alla bilar var "en volvo" men det kanske var en dröm?
heklamama sa:Varmt och kallt.
Körde Via Sifverts i Västberga.
Fantastiskt många möjligheter att hamna under en lastbil.
Eller Volvo.
heklamama sa:Varmt och kallt.
Körde Via Sifverts i Västberga.
Fantastiskt många möjligheter att hamna under en lastbil.
Eller Volvo.
nikasp sa:I och med att vintern vägrar släppa taget köpte jag den där nöd-jackan jag tänkt ha i ryggsäcken hela vintern efter jag blev stående en timme i -4 grader i lite för tunna kläder. Alewalds har schysst rea för oss Stockholmare. Åkte på bakväxelhaveri mitt mellan jobb och hem och fick vänta på räddningsfordon hemifrån.
Black planet sa:Haglöfs lim? Alltid en tunnjacka vid pendling o även tunn skaljacka vid skidväder.
nikasp sa:I och med att vintern vägrar släppa taget köpte jag den där nöd-jackan jag tänkt ha i ryggsäcken hela vintern efter jag blev stående en timme i -4 grader i lite för tunna kläder. Alewalds har schysst rea för oss Stockholmare. Åkte på bakväxelhaveri mitt mellan jobb och hem och fick vänta på räddningsfordon hemifrån.
Jag tror det är en sån jag köpte förra året på rea för att ha som förstärkningsplagg före och efter cx-race. Huvan är så stor att man kan ha den utanpå hjälmen. Mycket bra jacka.nikasp sa:Det blev en fodrad hoody att ha för ev. haverier eller när jag ska handla på vägen: https://www.alewalds.se/m-atom-lt-hoody-89940-89940-89940.html Ruskigt skön!
Stumpy sa:Jag tror det är en sån jag köpte förra året på rea för att ha som förstärkningsplagg före och efter cx-race. Huvan är så stor att man kan ha den utanpå hjälmen. Mycket bra jacka.nikasp sa:Det blev en fodrad hoody att ha för ev. haverier eller när jag ska handla på vägen: https://www.alewalds.se/m-atom-lt-hoody-89940-89940-89940.html Ruskigt skön!
ja, det var helt otroligt vad många det var idag! Nog lika mycket man ser på en sommarmånad i vanliga fall. Konstigt, ketchupeffekten :)heklamama sa:Plötsligt händer det!
Stort antal cyklister.
Blå himmel och förliga vindar.
Fjärdebrunn sa:Försökte spinna ur lätt efter den lite tuffa helgen.
Det gick sådär.