Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jeppe_E sa:Jodå, det blev The scenic route i morse pga episkt sommarväder.
JKolmo sa:
Peach sa:Ingen pendling idag pga av utlovade kraftfulla(?) regn i e-middag. Dock så skall jag ev ut på en längre tur i morgon så jag får se denna dag som taktisk vila istället för vekhet inför nederbörd...
zodah sa:Regnet som utlovats lyste med sin frånvaro. Har laddat med väst, skoöverdrag och armvärmare. Min Cx har tydligen sliten drivlina (igen).
Ser nu utanför mitt fönster att väderfronten drar in över stan från sydöst. Blir nog ett rejält skyfall.
Rattnalle sa:Inledde dagen med att cykla omkull. Jävligt onödigt av mig. Nyputsade skor och allt.
Ser helt invalid ut med båda handflatorna omplåstrade men det är ytligt och lär läka fort.
Återstår att se vad jag kan tänkas få för skadade kläder och om det täcker min skadade stolthet..
Jo, så är det ju :)NLC sa:Rattnalle sa:Inledde dagen med att cykla omkull. Jävligt onödigt av mig. Nyputsade skor och allt.
Ser helt invalid ut med båda handflatorna omplåstrade men det är ytligt och lär läka fort.
Återstår att se vad jag kan tänkas få för skadade kläder och om det täcker min skadade stolthet..
Trist, men "it happens". Så länge det bara är kläder och stolthet som tar smällen kommer man ju ändå rätt lindrigt undan ;-)
+1Peach sa:Dagens pendling var blåsig men ändå ok tempererad.
nikasp sa:Testade gamla vägen via Ulriksdal (Solna) men det gick helt värdelöst dåligt. Blev virrig och undrade hur de lyckats lyfta och flytta två st hela hus en knapp kilometer. Kallades rödingarna om jag minns rätt, gamla arbetarbostäder.