Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
JTF sa:+1Rattnalle sa:Ingenting syns när ingen tittar efter det.jonja sa:johan44 sa:Testade att stå på mig vid högerregel och företräde i rondell. Tänkte att jag syns med reflexväst och Philipslampa. Nästan överkörd två gånger. Avbryter testet.
Men HåkanC säger ju att man syns mkt bra med Philipsen, så det du har varit med om kan inte gärna stämma.
Liknande fenomen drabbar även motorcyklister.
Tände min Philips idag när jag på cykelbanan skulle passera framför en lastbil som väntade på att köra ut från en sidogata. Han stannade kvar, så därmed är det bevisat att Philipsen ger avsedd effekt. I övrigt behövdes den inte, eftersom jag körde efter gryningen. Baklampan fick dock vara på hela vägen.Rattnalle sa:Ingenting syns när ingen tittar efter det.jonja sa:johan44 sa:Testade att stå på mig vid högerregel och företräde i rondell. Tänkte att jag syns med reflexväst och Philipslampa. Nästan överkörd två gånger. Avbryter testet.
Men HåkanC säger ju att man syns mkt bra med Philipsen, så det du har varit med om kan inte gärna stämma.
erik h sa:Valde av tveksamma anledningar att krypa fram i mörkret med tunnelbanan istället för att höstkrispa 2x14 km på cykeln.
Vansinne en sån här dag.
Sambal Oelek sa:Högst angenämt. Tog en omväg på ca 10 mil :)
tack!Peth sa:Sambal Oelek sa:Högst angenämt. Tog en omväg på ca 10 mil :)
Bra där!
Sambal Oelek sa:Högst angenämt. Tog en omväg på ca 10 mil :)
Jag ser det snarare som ett under att någon orkar pendla på något annat sätt än cykel :-)Peach sa:Igår så pendlade jag till jobbet och njöt av värmen. Tror att det kan ha varit årets sista pendling så nu kliver jag in i det definitiva trainermörkret. Hatten av till er som fortsätter i denna tråd, framförallt i dec-mar. Ses i vår på sopade vägar!
Stumpy sa:Hann hem för att äta kvällsmat innan högtidsstunden vid Radiosporten.
Rattnalle sa:Jag ser det snarare som ett under att någon orkar pendla på något annat sätt än cykel :-)Peach sa:Igår så pendlade jag till jobbet och njöt av värmen. Tror att det kan ha varit årets sista pendling så nu kliver jag in i det definitiva trainermörkret. Hatten av till er som fortsätter i denna tråd, framförallt i dec-mar. Ses i vår på sopade vägar!
Marren sa:Stumpy sa:Hann hem för att äta kvällsmat innan högtidsstunden vid Radiosporten.
Solheims självmål? ; (.
Grattis!
Nu börjar på sätt och vis den bästa årstiden. Folk i boskapsvagnarna är sjukast samtidigt som det är minst folk på cykelbanorna. Win win.Peach sa:Rattnalle sa:Jag ser det snarare som ett under att någon orkar pendla på något annat sätt än cykel :-)Peach sa:Igår så pendlade jag till jobbet och njöt av värmen. Tror att det kan ha varit årets sista pendling så nu kliver jag in i det definitiva trainermörkret. Hatten av till er som fortsätter i denna tråd, framförallt i dec-mar. Ses i vår på sopade vägar!
Sant... Pendlat sedan april/maj och åkt SL undantagsvis, fy fan vad äckligt det är även om SL är relativt effektivt. Jag har sålt in pendling på jobbet med argumentet att man slipper bli nyst/hostad rakt i fejset och det är argument som mååååånga kan ta till sig.
Rattnalle sa:Peach sa:Rattnalle sa:Jag ser det snarare som ett under att någon orkar pendla på något annat sätt än cykel :-)Peach sa:Igår så pendlade jag till jobbet och njöt av värmen. Tror att det kan ha varit årets sista pendling så nu kliver jag in i det definitiva trainermörkret. Hatten av till er som fortsätter i denna tråd, framförallt i dec-mar. Ses i vår på sopade vägar!
Sant... Pendlat sedan april/maj och åkt SL undantagsvis, fy fan vad äckligt det är även om SL är relativt effektivt. Jag har sålt in pendling på jobbet med argumentet att man slipper bli nyst/hostad rakt i fejset och det är argument som mååååånga kan ta till sig.
Nu börjar på sätt och vis den bästa årstiden. Folk i boskapsvagnarna är sjukast samtidigt som det är minst folk på cykelbanorna. Win win.
Eller byta till Shimano, om du inte redan har det.Granman sa:Ska kanske också spänna snabbkopplingen lite bättre.
Peach sa:Sant... Pendlat sedan april/maj och åkt SL undantagsvis, fy fan vad äckligt det är även om SL är relativt effektivt. Jag har sålt in pendling på jobbet med argumentet att man slipper bli nyst/hostad rakt i fejset och det är argument som mååååånga kan ta till sig.
HybridLasse sa:Peach sa:Sant... Pendlat sedan april/maj och åkt SL undantagsvis, fy fan vad äckligt det är även om SL är relativt effektivt. Jag har sålt in pendling på jobbet med argumentet att man slipper bli nyst/hostad rakt i fejset och det är argument som mååååånga kan ta till sig.
Åkt lite bakom/sidan om ElitePendlare som helt plötsligt fräser ut överflödigt snor utan att kolla kusten bakåt. Så stämmer inte riktigt att du får vara frisk bara för att du cyklar.
Mörkt i morse, lampa på.
HybridLasse sa:Peach sa:Sant... Pendlat sedan april/maj och åkt SL undantagsvis, fy fan vad äckligt det är även om SL är relativt effektivt. Jag har sålt in pendling på jobbet med argumentet att man slipper bli nyst/hostad rakt i fejset och det är argument som mååååånga kan ta till sig.
Åkt lite bakom/sidan om ElitePendlare som helt plötsligt fräser ut överflödigt snor utan att kolla kusten bakåt. Så stämmer inte riktigt att du får vara frisk bara för att du cyklar.
Mörkt i morse, lampa på.
En bit från Ödenäs....1888 sa:Sambal Oelek sa:Högst angenämt. Tog en omväg på ca 10 mil :)
Var är bilden tagen?
Ser härligt ut.
Jag tycker oftast att det brukar signalera "Håll dig borta för jag har noll koll!" :)Peth sa:HybridLasse sa:Peach sa:Sant... Pendlat sedan april/maj och åkt SL undantagsvis, fy fan vad äckligt det är även om SL är relativt effektivt. Jag har sålt in pendling på jobbet med argumentet att man slipper bli nyst/hostad rakt i fejset och det är argument som mååååånga kan ta till sig.
Mörkt i morse, lampa på.
Gubbsnyt eller snorraket är elitpendlarspråk för "håll avståndet för faan!".
Rattnalle sa:Jag tycker oftast att det brukar signalera "Håll dig borta för jag har noll koll!" :)Peth sa:HybridLasse sa:Peach sa:Sant... Pendlat sedan april/maj och åkt SL undantagsvis, fy fan vad äckligt det är även om SL är relativt effektivt. Jag har sålt in pendling på jobbet med argumentet att man slipper bli nyst/hostad rakt i fejset och det är argument som mååååånga kan ta till sig.
Mörkt i morse, lampa på.
Gubbsnyt eller snorraket är elitpendlarspråk för "håll avståndet för faan!".
Mange. sa:Ibland blir det toppen, motvind åt bägge hållen.. woop woop