Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 8
ficklampa sa:cyklade du just över skanstullsbron desmo?
noterade en sån där cykel där när jag var och promenerade där =P
Nepp. Håller mig på södra sidan!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ficklampa sa:cyklade du just över skanstullsbron desmo?
noterade en sån där cykel där när jag var och promenerade där =P
bara tjöööp!! kan intyga att det är väldigt bra med dubbdäck på cykeln, man kan i princip cykla som vanligt.Marren sa:OK, tack för svaren.
Få se hur jag gör.....
Marren sa:En fråga, hur mycket hjälper dubb?
Bara att braka på?
Palle Kuling sa:5.5°, motvind, regn.
sånna här dagar tar jag mig en rejäl funderare på huruvida jag egentligen tycker om att cykla
väl framme vid jobbet blir jag förvånad över att jag ens hade tanken. det är ju underbart att cykla! :D
Granman sa:Kände mig rätt stark ända tills jag insåg att det var medvind.
Bävar inför hemfärden.
SuperApe sa:Ebolaexpressen imorse för första gången på flera månader. Trevligt och smidigt resesätt det där ju. Inte som cykling i ur och skur, men ändå!
nikasp sa:Ser inte så många framljusblinkare men senaste tidens störningsmoment är superstarka bakljus med blixt, blixt, BLIXXXTTT!!! Värsta blixturladdningen på var tredje blnk. Blir totalt bländad när man ligger bakom. Stört beteende att ha såna i alla fall i storstäder.
bearthefear sa:Hemvägen var blöt. Otroligt blöt. Genomblöt. Överallt. Kunde lika gärna tagit genvägen över sjön. Så blöt.
kogoyo sa:Skönt på väg till skolan (ca km 6-7 av 8):
Starkt av lillgrabben att ligga och borra i (förmodade) motvinden, så hans kompisar kan ligga på rulle!kogoyo sa:Skönt på väg till skolan (ca km 6-7 av 8):