Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lejon sa:Brudsläp...Bengt-re sa:Granman sa:Pendlarkompislappen skiljer den ansvarstagande medborgaren från den nyliberale egoisten, för vilken allt är tävlan och aldrig gemenskap.
Jag har gjort en ny ännu längre. Den förra var tydligen en bekantlapp. (Enligt bangs definioner)
..
ok, bra bra.Rattnalle sa:Det var ju fem plus igår eftermiddag också..Sambal Oelek sa:Imorse isgata, på hemvägen regnstorm. Fantastiskt!
Det var iaf bra med nya vinterhjulen imorse, men på hemvägen lite overkill kanske, men så slog det mig att de här borde ju ha rätt bra grepp i lera va!? Jämfört med M Supreme då som har nästan noll grepp i lera. Så det får bli en lertur nästa gång det blir såhär :)
Jag hoppas inte detta fryser på tills imorrn får då blir det skridskobana. Men jag tror verkligen inte det då det är fem plus ute just nu. Blir sommarhojen imorrn för den är en riktig packåsna, bra när man ska förbi pilsnershoppen!
Ja, Schwable Winter har rätt bra grepp i kladdiga underlag. Jag cyklar en sväng genom Skatås varje dag och det är stor skillnad i kladdet av nermalda löv jämfört med slicks.
+1staine sa:Jag vet. Jag är en asocial jävel.Granman sa:Pendlarkompislappen skiljer den ansvarstagande medborgaren från den nyliberale egoisten, för vilken allt är tävlan och aldrig gemenskap.
nikasp sa:Buhu, hojade alla dagar förra veckan (17 mil) och mån-tors nu men jag är helt off. Brukade inte vara några större problem förra året men nu känns det som sirap, mest att pusten tar slut och inte benen. Fattar inte vad det är. Blir kommunaltrafik imorgon - usch och fy!
skrotfot sa:nikasp sa:Buhu, hojade alla dagar förra veckan (17 mil) och mån-tors nu men jag är helt off. Brukade inte vara några större problem förra året men nu känns det som sirap, mest att pusten tar slut och inte benen. Fattar inte vad det är. Blir kommunaltrafik imorgon - usch och fy!
Lyssna på kroppen och anpassa därefter. Annars kan det blir dyrt.
Vi hade blankis på vår gata i morse, så ta det varligt.Fjärdebrunn sa:Idag var det ett lätt beslut att byta till sommarhjulen.
skrotfot sa:nikasp sa:Buhu, hojade alla dagar förra veckan (17 mil) och mån-tors nu men jag är helt off. Brukade inte vara några större problem förra året men nu känns det som sirap, mest att pusten tar slut och inte benen. Fattar inte vad det är. Blir kommunaltrafik imorgon - usch och fy!
Lyssna på kroppen och anpassa därefter. Annars kan det blir dyrt.
Rattnalle sa:Måste ha varit kul att bo i Kallebäck imorse. Stod en mindre folkmassa som blev stoppade av en ensam stackars polis från att passera över E6an. Finns ju inte så många andra vägar därifrån öht.
Hittills har hanteringen av GC-trafik kring EU-lunchen varit riktigt tafflig. Enda trösten är att det fortfarande är bättre än för kollektivtrafiken :-)
Guldragge sa:"....Tycker nästan lite synd om gångtrafikanterna som ska över från Liljeholmen till Marievik när en svärm cyklister dundrar ner för backen förbi tvärbanan och ska upp. Som kycklingar som ska korsa en motorväg..."
Håller med. Från Aspudden tar jag vägen ner via Trekanten, Gröndal och sedan upp på vänster sida Liljeholmsbron mot Hornstull för att slippa den där farsen.
Senare än så faktiskt. Jag har fin utsikt från jobbet. När första karavanerna med blåljus passerade var det fortfarande fritt fram att promenera eller cykla från Kallebäck ner på mölndalsvägen. Den stackars ensamme polisen som stoppade trafik på väg upp kunde ju inte göra något. Tog väl en halvtimme innan han lyckats ringa dit kollegor som läste det.Annahojt sa:Rattnalle sa:Måste ha varit kul att bo i Kallebäck imorse. Stod en mindre folkmassa som blev stoppade av en ensam stackars polis från att passera över E6an. Finns ju inte så många andra vägar därifrån öht.
Hittills har hanteringen av GC-trafik kring EU-lunchen varit riktigt tafflig. Enda trösten är att det fortfarande är bättre än för kollektivtrafiken :-)
Det känns som de kom på det i sista sekunden.
Stumpy sa:Vi hade blankis på vår gata i morse, så ta det varligt.Fjärdebrunn sa:Idag var det ett lätt beslut att byta till sommarhjulen.
Ah, du låter sambon byta åt dig. ;)Black planet sa:Nu på däckhotellet för sina vintersulor.
Stumpy sa:Ah, du låter sambon byta åt dig. ;)Black planet sa:Nu på däckhotellet för sina vintersulor.
emilh sa:Bråkade lite med en taxichaffis som rullade ut i cykelbox mot rött och sen ställde sig över övergångsställe på Götgatan.
Han tyckte inte det var min business och sen skulle jag passa mig annars skulle han ”krocka mig”.
Jaja. Skönt med helg!
MartinC sa:Jag går på det nästan varje gång : fan idag känner jag mig stark, vilket tryck i benen....
Nähe. Det var ju medvinden.
Att man inte lär sig.