Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Svar: Ja, många är det åtminstone.Olof E sa:En bilförare är helt blinda för cyklister.
Fick prisuppgift från verkstan på att laga bilen. 9400:- för en sketen vattenpump. Hoppas motorskadeförsäkringen tar det mesta. Måste nog sälja bilen innan den fyller åtta år och motorskademomentet i försäkringen upphör. Annars kan det blir dyrt.zodah sa:Ingen pendling, jag hämtade istället ut mördarmaskinen från verkstaden. 5300 kr för det nöjet.
Stumpy sa:Påfrusen väta och blankslipad snö.
Rattnalle sa:Fast ingen särskilt rolig cykel.staine sa:Femtusentrehundra!? Men - det kan man ju köpa en CYKEL för!
Jag mötte en, men den körde i motsatt riktning på bilväg så det var inte så mycket att jaga upp sig över.SuperApe sa:Såg inte en enda trimmad elcykel i morse. Skönt!
mkallstrom sa:Jag mötte en, men den körde i motsatt riktning på bilväg så det var inte så mycket att jaga upp sig över.SuperApe sa:Såg inte en enda trimmad elcykel i morse. Skönt!
Jag skickade faktiskt ett vänligt mail till henne där jag undrade om inte hon också tycker hela konceptet ”tokrolig krönikör som raljerar över töntiga medelklassmän i tighta byxor” känns uttjatat?JLarsson sa:Aggressiva lycracyklister glider förbi i sin gräddfil. Ännu ett kåseri kokad på samma infallsspik. Bakom betalvägg, men det vet ni ju hur man löser.
https://www.dn.se/kultur-noje/alien-lycramannen-glider-alltid-forbi-oavsett-vaderlek/
+1Lejon sa:Jag skickade faktiskt ett vänligt mail till henne där jag undrade om inte hon också tycker hela konceptet ”tokrolig krönikör som raljerar över töntiga medelklassmän i tighta byxor” känns uttjatat?JLarsson sa:Aggressiva lycracyklister glider förbi i sin gräddfil. Ännu ett kåseri kokad på samma infallsspik. Bakom betalvägg, men det vet ni ju hur man löser.
https://www.dn.se/kultur-noje/alien-lycramannen-glider-alltid-forbi-oavsett-vaderlek/
Ja det går ju bra men tar lite mer tid i anspråk. Jag ska byta från 16,6 kg damhoj till 10,8 kg cx nu så det ska väl gå lite fortare iaf.staine sa:25 km torr fin asfaltpendling. Dock på en gammal sunkig damhoj. Eller tung ialla fall. Så det tog en timme jämnt. Men värt varenda meter :)
Benet sa:Fått hem vinterpendlaren från Wiggle, dubbdäck ska på tis kväll. Första turen blir på onsdag!
Aha just det var inte med i min kravspec, varför sitter bromsoket bättre där det sitter jmf med mellan kedjestag och sadelstag?Granman sa:Benet sa:Fått hem vinterpendlaren från Wiggle, dubbdäck ska på tis kväll. Första turen blir på onsdag!
Ser ut som en bra vinterpendlare. Kablar och bakre bromsok på rätta stället.
JTF sa:+1Lejon sa:Jag skickade faktiskt ett vänligt mail till henne där jag undrade om inte hon också tycker hela konceptet ”tokrolig krönikör som raljerar över töntiga medelklassmän i tighta byxor” känns uttjatat?JLarsson sa:Aggressiva lycracyklister glider förbi i sin gräddfil. Ännu ett kåseri kokad på samma infallsspik. Bakom betalvägg, men det vet ni ju hur man löser.
Hon kunde väl ha lagt den skrivtiden på en välformulerad felanmälan till gatukontorets snöröjare istället.
Benet sa:Aha just det var inte med i min kravspec, varför sitter bromsoket bättre där det sitter jmf med mellan kedjestag och sadelstag?Granman sa:Benet sa:Fått hem vinterpendlaren från Wiggle, dubbdäck ska på tis kväll. Första turen blir på onsdag!
Jamen förstås, och fryser gör det ju, bra där, tack!Granman sa:Benet sa:Aha just det var inte med i min kravspec, varför sitter bromsoket bättre där det sitter jmf med mellan kedjestag och sadelstag?Granman sa:Benet sa:Fått hem vinterpendlaren från Wiggle, dubbdäck ska på tis kväll. Första turen blir på onsdag!
Med bromsoket mellan kedje- och sadelstag bildar kabelhöljet en båge nedåt/framåt där fukt/vatten kan samlas och frysa. Slipper man med den placering du har på din hoj.
Benet sa:Jamen förstås, och fryser gör det ju, bra där, tack!Granman sa:Benet sa:Aha just det var inte med i min kravspec, varför sitter bromsoket bättre där det sitter jmf med mellan kedjestag och sadelstag?Granman sa:Benet sa:Fått hem vinterpendlaren från Wiggle, dubbdäck ska på tis kväll. Första turen blir på onsdag!
Med bromsoket mellan kedje- och sadelstag bildar kabelhöljet en båge nedåt/framåt där fukt/vatten kan samlas och frysa. Slipper man med den placering du har på din hoj.
Jo det hade suttit fint.Kvalster sa:Benet sa:Jamen förstås, och fryser gör det ju, bra där, tack!Granman sa:Benet sa:Aha just det var inte med i min kravspec, varför sitter bromsoket bättre där det sitter jmf med mellan kedjestag och sadelstag?Granman sa:Benet sa:Fått hem vinterpendlaren från Wiggle, dubbdäck ska på tis kväll. Första turen blir på onsdag!
Hydrauliska skivbromsar, säger bara det.