Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Pfaff sa:Lars55 sa:...fortfarande i Cph Staine?
Västbergarondellen på Vesterbro, tror jag?
Och skägg skyddar mot kyla!
staine sa:Får se, tror jag behåller skägget ;)
DK, så himla jobbigt, jag fick pendla 5mil för att hitta en liten snögnutta :p
Blev förresten stoppad av en nitisk liten konstapel i skymningen. ”Du har inga lysen tända” upplyste han på polismaner. Men, kontrade jag, gatlyktorna är ju inte tända än. (”gadelygterne”) . Nä svarade han näsvist, men solen har ju gått ner det kan du väl se. Jag palla inte svara, tände bara minidioderna och körde vidare. Fråga, vem hade rätt? Gatlykta eller sol?
Scottår sa:Pfaff sa:Lars55 sa:...fortfarande i Cph Staine?
Skägget åker förstås av till sommaren i samband med benrakningen. Luftmotståndet. Eller hur?
Pfaff sa:Scottår sa:Pfaff sa:Lars55 sa:...fortfarande i Cph Staine?
Skägget åker förstås av till sommaren i samband med benrakningen. Luftmotståndet. Eller hur?
Skägget håller även hakan väl kyld sommartid.
erik h sa:Tappade kedjan på ratbiken i centrum. Gick över styret och hårt ner i backen i full kontorssvid och datorväska. Den 800 meter långa rullsträckan till centrum var farligare än de senaste 50 fixieturerna i skogen... när singlespeedkedjan skippar är följden verkligen helt oproportionerlig mot risknivån man utsatt sig för.
kogoyo sa:staine sa:Får se, tror jag behåller skägget ;)
DK, så himla jobbigt, jag fick pendla 5mil för att hitta en liten snögnutta :p
Blev förresten stoppad av en nitisk liten konstapel i skymningen. ”Du har inga lysen tända” upplyste han på polismaner. Men, kontrade jag, gatlyktorna är ju inte tända än. (”gadelygterne”) . Nä svarade han näsvist, men solen har ju gått ner det kan du väl se. Jag palla inte svara, tände bara minidioderna och körde vidare. Fråga, vem hade rätt? Gatlykta eller sol?
E ba t o kolla mä danska smhi så ser du tid för solnedgång. Bara för att den gömt sig bakom husen lr träden betyder d junte att den gått ner.
Rattnalle sa:Fantastiskt kollage federico!
JKolmo sa:Genialiskt federico!! Igen!
Mina skrikdito har plötsligt tystnat nu efter 20 mil. Tur, jag var på väg att riva bort demzodah sa:Herrejösses vad frambromsen brölade idag. Fick inte tyst på den fören i Götgatsbacken. Kände mig som en godståg i den där smala tunneln vid bygget norrgående på Götgatan (vid Skanstull).
BRÖÖÖÖÖL!
Benet sa:Rullade rätt fint idag men blev ändå avhängd av snabbpendlare på hybrid med dämpare fram, illa. Med tanke på all kornsnö som sticker i ögonen när jag ligger i bocken så längtar jag efter slipade cykelglasögon som går upp högre mot pannan jmf med mina vanliga glasögon. Eller linser kanske helt enkelt? Vad säger panelen på happy?
Låter bra, ska fixa ett parkogoyo sa:Benet sa:Rullade rätt fint idag men blev ändå avhängd av snabbpendlare på hybrid med dämpare fram, illa. Med tanke på all kornsnö som sticker i ögonen när jag ligger i bocken så längtar jag efter slipade cykelglasögon som går upp högre mot pannan jmf med mina vanliga glasögon. Eller linser kanske helt enkelt? Vad säger panelen på happy?
Mina barn kör med (slipade) sportglasögon. Funkar till alla sporter, t o m som skydd vid vurpor.
Nu blir man ju nyfiken på vad det var för monster... :DBenet sa:På stocksundsbron igår på väg hem mötte jag ett elmonster på 62kg och 4kW som fick bron att gunga under hjulen. Jag åkte nästan av sadeln i vinddraget. Monstrets däck dånade som en dumper från VCE med gasen i botten i brant nedförsbacke. Och jag som egentligen gillar (vanliga) elcyklar, vi har en (vanlig) i hushållet som transport-gerät.
Skogsgubben sa:Parkerade bredvid den här idag. "Slarvigt låst" tänkte jag. Bara genom ekrarna.
Men när jag tittade närmare såg jag att låset inte gick runt någonting. Bara att lyfta bort. Cykeln hade inget annat lås.
Undrar om den står kvar när ägaren ska hem i eftermiddag.
larsan sa:Nu blir man ju nyfiken på vad det var för monster... :DBenet sa:På stocksundsbron igår på väg hem mötte jag ett elmonster på 62kg och 4kW som fick bron att gunga under hjulen. Jag åkte nästan av sadeln i vinddraget. Monstrets däck dånade som en dumper från VCE med gasen i botten i brant nedförsbacke. Och jag som egentligen gillar (vanliga) elcyklar, vi har en (vanlig) i hushållet som transport-gerät.
AnteL sa:33km till jobbet idag med lite kaffe!
Mtb-hjälm med skärm i kombination med vanliga glasögon fungerar bra. Men det beror ju på hur noga man är med stilen...Benet sa:Rullade rätt fint idag men blev ändå avhängd av snabbpendlare på hybrid med dämpare fram, illa. Med tanke på all kornsnö som sticker i ögonen när jag ligger i bocken så längtar jag efter slipade cykelglasögon som går upp högre mot pannan jmf med mina vanliga glasögon. Eller linser kanske helt enkelt? Vad säger panelen på happy?