Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Stumpy sa:Ingen annan som cuklat till gruvan idag?
skrotfot sa:Jag verkar ha förlagt mina Rudy Project nördslipade cykelbrillor som kostade alldeles för många pengar förra våren. Gick ju att cykla till jbbbet med vanliga brillor också, men det känns inte bra alls nu. Hoppas de ligger kvar hemma.
staine sa:skrotfot sa:Jag verkar ha förlagt mina Rudy Project nördslipade cykelbrillor som kostade alldeles för många pengar förra våren. Gick ju att cykla till jbbbet med vanliga brillor också, men det känns inte bra alls nu. Hoppas de ligger kvar hemma.
Usch såna kan kosta uppåt 7000. :(
Det kan man ju få en bil för ;)
Även ”långsamma” gruppen har totalsnitt över 40km/h och klungspurt i Enskede nuförtiden.Stumpy sa:Alla kan åka långsamma gruppen. :)zodah sa:Är inte form för Peloton. Får se när det blir av nästa gång.
ipv6 sa:Händelselöst men skönt. Yr.no indikerar att hemresan kan bli lite något våtare.
Jo tack. Fick slita hårt bitvis i morse och hade ett slag från maxpuls i Enskede. Åker man av är det bara haka på någon annan, gena eller ta nya tag. Det är ju lite av iden med pelotonen.adrianm sa:Även ”långsamma” gruppen har totalsnitt över 40km/h och klungspurt i Enskede nuförtiden.Stumpy sa:Alla kan åka långsamma gruppen. :)zodah sa:Är inte form för Peloton. Får se när det blir av nästa gång.
Elvis666 sa:Dagens överraskning
bossjo sa:Skön pendling även om det var lite väl svalt vid start.
frause sa:Det regnade. Jag har glömt hur man klär på sig.
frause sa:Det regnade. Jag har glömt hur man klär på sig.
Fjärdebrunn sa:Fick hela skuren. Det var länge sedan det gamla prasslet var någotsånär tätt.
Bosse Larsson? (Inte fotbollsspelaren)bossjo sa:nygammalt ansikte dök upp.
Nej det var inte Bosse Larsson utan en AndreasStumpy sa:Bosse Larsson? (Inte fotbollsspelaren)bossjo sa:nygammalt ansikte dök upp.
Ah, Andreas Nygammal.bossjo sa:Nej det var inte Bosse Larsson utan en AndreasStumpy sa:Bosse Larsson? (Inte fotbollsspelaren)bossjo sa:nygammalt ansikte dök upp.
eggepegge sa:Misär! Vi blir av med omklädningsrummet på jobbet efter fredag. Finito. No more.
Låter bekant... Men jag är ändå sjukt nöjd med att ha kunnat racerpendla så många gånger sedan Maj :)fhloston sa:I går blött och pendlare. I dag torrt och lvg. Pendlaren känns mer och mer som ett bojsänke. Jag skulle aldrig ha börjat pendla med lvg-hojen.