Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
kontorsråttan sa:Inget minskat antal cyklister genom Gamla Stan vid ca 8.15-tiden direkt. Lika trångt som de senaste veckorna.
På ett sätt uppskattar jag verkligen det ökade tempot som elcyklarna ger på cykelbanorna, å andra sidan är det lite beklämmande att se så många till synes unga och friska människor som inte orkar trampa själva.
Mycketvillhamer sa:Lite kyligt men lugnt och stilla. Första morgonen på länge utan motvindsmisär.
Haha. Vad komiskt. Ser ut som högerkurva (för dig) ner mot Roslagsbanan riktning mot Enebyberg? Senast imorse var jag tvungen att gapa lite på en som körde exakt likadant på samma ställe.....är extremt van vi det efter att ha pendlat typ 20 år samma väg:)Zorg sa:Vänstersidescyclist lekte tittut bakom en häck.
Guldragge sa:Haha. Vad komiskt. Ser ut som högerkurva (för dig) ner mot Roslagsbanan riktning mot Enebyberg? Senast imorse var jag tvungen att gapa lite på en som körde exakt likadant på samma ställe.....är extremt van vi det efter att ha pendlat typ 20 år samma väg:)
Zorg sa:Guldragge sa:Haha. Vad komiskt. Ser ut som högerkurva (för dig) ner mot Roslagsbanan riktning mot Enebyberg? Senast imorse var jag tvungen att gapa lite på en som körde exakt likadant på samma ställe.....är extremt van vi det efter att ha pendlat typ 20 år samma väg:)
Det här var i Sollentuna och jag skulle svänga vänster i T-korsningen, men jag tror det finns såna här häckar i hörn med tillhörande vänstertrafikanter i alla villaområden i hela länet. Lyckligtvis är häcken så tät att man ändå måste hålla gånghastighet när man närmar sig hörnet, eftersom man bara har ungefär en och en halv meter på sig att upptäcka trafiken från höger även när den kör på rätt sida.
https://goo.gl/maps/vbSk2zLUiiB2Guldragge sa:Haha. Vad komiskt. Ser ut som högerkurva (för dig) ner mot Roslagsbanan riktning mot Enebyberg? Senast imorse var jag tvungen att gapa lite på en som körde exakt likadant på samma ställe.....är extremt van vi det efter att ha pendlat typ 20 år samma väg:)Zorg sa:Vänstersidescyclist lekte tittut bakom en häck.