Mr Bottecchia
Aktiv medlem
Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 9
Huvudanledningen till att jag valde annan väg hem ;)Vindriktningen ser iallafall ut att vara rätt ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Huvudanledningen till att jag valde annan väg hem ;)Vindriktningen ser iallafall ut att vara rätt ?
Precis hemkommen från en promenad till lokala matbutiken och på vägen hem mötte jag en man i en Porsche modell svindyr cab. Han såg inte särskilt munter ut. Det fick mig att tänka, finns det någon varelse på den här planeten som är så glad som ett barn som precis lärt sig cykla? Jag tror inte det.Mötte en liten flicka som var ute och lärde sig cykla. Hennes mamma hjälpte henne hålla balansen medan hon cyklade i en svag uppförsbacke. Hon var jätteglad och såg ut att ha skitkul.
Hej hej! Välkommen hit! Låter härligt ju. Nu kan inget stoppa dig!! ??Hejsan på eder folk!
Tack du ?Hej hej! Välkommen hit! Låter härligt ju. Nu kan inget stoppa dig!! ??
Snyggt!
Perfekt pendlingsväder, tyckte inte bara jag. Det var ett pärlband av medcyklister att hela vägen från förorten in till stan.
Fint idag. Jag mötte 6st (!) hövdingar under de 5min jag passerade Danderyds sjukhus och Vendevägsrondellen, alla damer med elcykel. Ett definitivt trendbrott. Eller bara bra väder?
Flyter in 640 sekundkubik i Siljan just nu.Såg forsen på avstånd i går och blev nyfiken. I morse blev det en ny väg för att lyssna och kolla på Dalälven på närmre håll.
Bra tryck och kbm/s !
Visa bilaga 646217
Alltså, vet inte om folk antingen är modiga, dumma i huvudet eller både och som vågar tilltala andra för idioter på det här sättet, exceptionellt störande men verkar som att du behöll lugnet, kudos till dig.Imorse gick det fint ”medvind” , flaggorna hängde rakt ner ?, blev prejad av en lallare på elscooter som körde mot rött Götgatan/Ringvägen blev dessutom kallad idiot av densamma ?!?
Motvinden hemåt avhjälptes med hjälp av otaliga elfordon , många verkar sluta fyra men vart är de på morgonen eftersom det är tomt när jag drar till jobbet…..
(Kan kanske bero på störtskuren som kom precis innan, alla väntade in uppehållet.)
Skönt avslut med lite stig iallafall ? där kör bara de trimmade elhojarna å jag .
Tur att de inte är så många….
Om detta är skampålen så kan jag erkänna att jag skriker idiot åt personer som skrämmer mig genom att bryta mot nån trafikregel och nära manglar migAlltså, vet inte om folk antingen är modiga, dumma i huvudet eller både och som vågar tilltala andra för idioter på det här sättet, exceptionellt störande men verkar som att du behöll lugnet, kudos till dig.