Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skönt att läsa att det är inte bara jag som lyckat med samma sak.Tunt vitt lager på tomten i morse. Det fick mig att byta till vinterhjulet fram och vika buffen dubbel. Den höll huvudet så varmt att jag inte märkte att jag cyklat utan hjälm förrän jag kom fram.
Ungefär samma traumatiska upplevelse här, blev lite stress i morse (att gå upp i sista sekund är ju standard) att skifta hjul fram och åtgärda bromsskivsgnissel fram vilket jag senare ångrade efter ca 250 m men inte en chans då att vända tillbaka. Samtidigt kanske det är nyttigt att tänka i ett något längre perspektiv än 40 minuter framåt.Tunt vitt lager på tomten i morse. Det fick mig att byta till vinterhjulet fram och vika buffen dubbel. Den höll huvudet så varmt att jag inte märkte att jag cyklat utan hjälm förrän jag kom fram.
Ja våren kom innan vintern i årSnöblandat regn men inte halt i Göteborg, Gött![]()
Tack! Sommarväder hela vägen om man bortser från mängden grus och den något svala temperaturen :)Jag vill bara upplysa om att jag fegat ur efter att tittat på prognosen för Stockholm, och bytt till vinterhjulen.
Om det inte behövs så kan ni tacka mig![]()
Hade både motvind och dubb :DFörvånad över att slippa cykla i motvind imorse men dubben är bra på att sköta rullmotståndet.
Fortfarande kallt om fingrarna (Jag KAN bara inte ha bar mitts vid -1 C)
Revansch efter gårdagens kedjeproblem: Dubbfritt, grusfritt, nyjusterad bakväxel, nyrengjord och smord kedja = Tre kränkta elcyklister i rad, varav den första i uppförsbacke.
Tack tack.Jag vill bara upplysa om att jag fegat ur efter att tittat på prognosen för Stockholm, och bytt till vinterhjulen.
Om det inte behövs så kan ni tacka mig![]()
Ta en sen pendling hem så blir det valuta för dubben :)Tack tack.
Ännu ett haveri för SMHI.
Ta en sen pendling hem så blir det valuta för dubben :) Visa bilaga 756430
Ser ut som att du valde cykeln med massiva stålhjul...i mälardalen denna morgon tunt snötäcke på isig botten. iskana på garageuppfarten.
valde cykeln med dubb..
.
Visa bilaga 756558