D
Deleted member 43681
Guest
Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 9
Gav honom fingret.
Bra! Skit ska skit ha!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gav honom fingret.
Drygt två månader som deltidscykelpendlare nu. Det blir väl i snitt 2 gånger i veckan som jag pendlar tur och retur jobbet, 12 km enkel väg. Kör på min gamla 26" Trek med RaceKing vilket funkar ypperligt. Snitthastigheten har under denna tid ökat med ca 5 km/h och jag har tappat lika många kilo (från 81 till 76 kg, är 181 cm lång). Mycket nöjd över beslutet att rata bilen och kollektivtrafik. Bilen och jag får umgås på kvällarna i garaget istället då jag med gott samvete kan dricka öl och skruva på den.Jag tog cykeln till jobbet idag för första gången i mitt liv. 12 km fullt spett avslutades med bastu, dusch och frukost på arbetsplatsen.
Nu mår man riktigt gott.
Bästa pelotonen hittills i år för min del. *strör salt i såren*gah! ångrar min lathet. *kollar nästa veckas väderprognos för onsdag och fredag*
+1Rullade med i "mysgruppen" på Le Peloton från Sickla (korta loopen). Fick bita i rejält ett par ggr men höll mig kvar i klungan hela vägen. Även idag var det några riktigt pigga ben med som trissade upp tempot men det höll sig relativt humant i backarna ändå.
Sedan frukost på Le Monde.
Trevligt.