Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fänkålsulven sa:Kände mig svårt förödmjukad när en elitpendlare med dubbdäck fullkomligt flög om mig i en uppförsbacke. ?
JewelBudlong sa:Fänkålsulven sa:Kände mig svårt förödmjukad när en elitpendlare med dubbdäck fullkomligt flög om mig i en uppförsbacke. ?
Var någonstans skedde det? En kan ju i alla fall ges chansen att få drömma om att ha beskrivits enligt ovan, nu när du ändå är generös nog att bjuda på dig själv, menar jag. ?
Håller med, lika najs som det är att cykla i förorten så är allt från Slussen till Vasagatan ångest. Börjar som tur är bli mindre folk, men fan vad alla krigar. Eller som en snubbe som cyklade med mobil i en hand och kollade facebook och drack en latte med den andra.IngvarW sa:Ointrressant pendling men jag kom fram och det var ju viktigast näst efter att vara oskadd. När blir egentligen Vasagatan färdig med de nya cykelbanorna och trottoarerna? Börjar tröttna på de smala filerna där vi cyklister måste yra omkring.
Allroad sa:Brompton på pendeln i rusningstrafik, är det reko?
Nu blir det SL fram till årsskiftet, alltid lika skoj att få så olika svar från de rökare som man upplyser om att det är rökförbud på perrongen, i fredags vad det en herre som nästan skämdes över att han blev tillsagd och igår så var det en ung tjej som hävde ur sig ett "stör det dig eller?" och bara fortsatte röka... människor alltså.
Cred till er som trotsar kylan och kör på med cykelpendlingen!
Allroad sa:Brompton på pendeln i rusningstrafik, är det reko?
Nu blir det SL fram till årsskiftet, alltid lika skoj att få så olika svar från de rökare som man upplyser om att det är rökförbud på perrongen, i fredags vad det en herre som nästan skämdes över att han blev tillsagd och igår så var det en ung tjej som hävde ur sig ett "stör det dig eller?" och bara fortsatte röka... människor alltså.
Cred till er som trotsar kylan och kör på med cykelpendlingen!
zodah sa:Förkylt och T-bana. Som packade sillar stod vi och väntade ut ett vagnfel...
Även i morgon blir det tuben men på fredag blir det cykeln igen.
staine sa:zodah sa:Förkylt och T-bana. Som packade sillar stod vi och väntade ut ett vagnfel...
Usch. Men är det inte bättre att cykla vid förkylning? Jag tycker man bör vara frisk för att orka med kommunala färdmedel.
Pugilism sa:staine sa:zodah sa:Förkylt och T-bana. Som packade sillar stod vi och väntade ut ett vagnfel...
Usch. Men är det inte bättre att cykla vid förkylning? Jag tycker man bör vara frisk för att orka med kommunala färdmedel.
Jag brukar köra på devisen att om jag är för sjuk att cykla till jobbet, är jag för sjuk att vara på jobbet. Men så kan jag oftast jobva hemifrån i det läget. Är ju inte alla förunnat.
johan44 sa:Gah, kedjan på pendlaren har några stela länkar, jag har knäckt i sidled, masserat och smort och det funkar en liten stund... Nån som har några andra tricks?
Hehe jo men då lär jag byta en del annat också som är inkört med den häringa kedjan...Funderar på att fula med kedjelås och snuttar från annan kedja...bearthefear sa:johan44 sa:Gah, kedjan på pendlaren har några stela länkar, jag har knäckt i sidled, masserat och smort och det funkar en liten stund... Nån som har några andra tricks?
Byta kejda? ;)
federico sa:Här kommer några bilder från hempendlingen igår, ser ut som att cykelbanan snart är klar