Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Körde samma väg i Ulriksdal när det blev 13° några dagar i början av Mars och det var fortfarande isbana.Visa bilaga 548545
Visa bilaga 548546
Besökte lite slott på morgonens pendling.
Visa bilaga 548547
Vinterväg i Ulriksdal.
Fantastisk bild, om inte den där organiserade stenhögen i bakgrunden varit där. ?Visa bilaga 548546
Besökte lite slott på morgonens pendling.
Från andra sidan idag. Helt okej väder innan regnet kom
måste varit riktigt skitväder om du stannade och torkade cykelkläderna på vägen... :)
Ser att ni i huvudstaden blivit skonade från det värsta ovädret. Här kom det ca 30 cm snö över natten så det är ett mindre kaos på vägarna.Utmanande.
Av någon märklig anledning blev cykelbanorna sämre plogade ju närmre centrum jag kom.
Sjuk fin pendling idag. Soluppgång på väg till jobbet och solnedgång på väg hem :) Nästa vecka kanske det är ljust hela vägen åt båda hållen
Extra plus för att dom börjat sopa cykelbanorna på eftermiddagen
Ja. Börjar 6 slutar 20. 7 dagar i sträck och sen är jag ledig 7Är din arbetsdag 13 timmar?
Ja. Börjar 6 slutar 20. 7 dagar i sträck och sen är jag ledig 7
Det har definitivt sina fördelar :)Oj!
Mycket bättre cykelpendling än med vanliga arbetstider då, framförallt nu på våren!
Några månader senare ser jag tråden. Men det var nog jag, för jag minns den fredagen, vi hade sällis från Götgatsbacken till Skanstull.Mycket bättre väder idag lite av det värsta smutslasket utblandat med vatten/snöslask och inte alls lika skitigt =bra , fredag =bra
fick en pratstund med någon på en
sjukt cool kona unit , helstel , feta sulor ,
Tack för surret om du läser här
motvinden och regnet är mindre märkbart när man fokuserar på annat.
Trevlig helg
Mange
Några månader senare ser jag tråden. Men det var nog jag, för jag minns den fredagen, vi hade sällis från Götgatsbacken till Skanstull.
Jaha, jag fick din ”medvind” rakt i ansiktet på vägen hem å inte är man ledig heller ?!?Påskfeeling, medvind och gles trafik gav +30 i snitt på hemvägen. Inte vanligt för mig vid pendling. Det kan även ha varit aerofördelen av kortbentpremiären som gav farten ?
Skulle ta det lugnt i morse men fick en MTB i ryggen redan vid Brandstationen i Johannelund så fick ju trycka på lite. men han hängde med så fint. Vid BP fick vi sällskap av vad jag i några sekunder fick för mig var @MartinC men det var det inte. han cyklade om i hejdundrandefart efter Alvik. Strax innan tanebergskrönet trampade MTBkillen om mig och tackade för bra tempo innan han svängde av.
Trampade ikapp den där andra typen och låg sedan från Essingeleden till Stadshuset och frihjulade lite. @MrSthlm lite samma mentalitet :)
Hem så skulle jag möta upp sambon men hon kom iväg före mig så jag fick jaga på lite. upp för Tranebergsbron kom jag ikapp en Willier, senare vid Stora Mossen swishade han förbi när det slog om till grönt men en annan och jag var strax ikapp, williern fick ligga före mig till BP där han svängde av. Den andra farbrorn på en blå och gulig cykel fick dra till Åkeshov, sedan drog jag till Vällingby där vi kom ikapp sambon och jag slog av. och tydligen hade jag slagit av Strava med redan vid start så detta har aldrig hänt och jag är således kvar på jobbet... väldigt skumt.