mkallstrom
Aktiv medlem
Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 9
Dubbdäck ger träning, njut!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja efter den växelsalladen så behövde den lite kärlekTvingades till spårbunden pendling, då cykeln är hos reparatören.
Sjöväderrapporten är hett!Kontemplativt vevande efter gårdagens genomkörare. P1 Morgon surrade i högerörat. Solna hade tagit sovmorgon och sopsaltaren konverserade någon pendlare nedanför Huvudstad. Cykelbanorna låg snötyngda.
Kände mig som i en sovid i regnjacka och varma tights.
Kaffe och proteinkaka vid skrivbordet.
Otroligt vidrig trött tidig pendling imorse. Före snön som tur var men med rejäl motvind varje meter.
Fortsätter du så här har du snart tillräckligt med bilder till en utställning på Fotografiska med "Pendling" som tema. ?
Men den gick lyckligtvis under fabriksgarantin för komponenter, så det blir lyckligtvis inte så dyrt.Ja efter den växelsalladen så behövde den lite kärlek
Ymnigt med snö till SOlnakontoret, antingen hade de inte sopsaltat alls eller gjort det så tidigt att snön han lägga sig i alla fall? Oavsett medvind både till och från kontoret.
Hem fick NP 239w trots ett par lågfartspartier, bra tyrck i benen i alla fall.
Motvind till jobbet.Medvind till jobbet.
Medvind hem.
Dags att köpa lott?
/Martin
Typiskt cykelbudskaffe. Il-kaffeGör sig bra i reklam också ?
Vilken stad? Läcker roddklubb!Snön som vräkte ner igår va helt borta när jag cyklade iväg vid 04 imorse.
Vindstilla va det oxå, så jävla skönt.
O ännu skönare när jag cyklade hem
NorrköpingVilken stad? Läcker roddklubb!

Du får utlösa högt gubbskrik nästa gång! ;)Längesen man vurpade. Men så var det dags. Inga skador. Kör Schwalbe Marathon Winter 35´or bak. Räknade dubben som så att säga ligger mest i körbanan som kanske är i runda slängar 120-130 stycken eller nåt sånt (på ett nytt däck). Hade summa summarum 21 kvar där. Ehum. Köpte nytt illa kvickt. Rullar alltså upp för brant cykelbana med nysnö över isen. Spinner loss ett par varv innan cykeln stannar. Låser båda bromsarna. Fot i backen stillastående. Stillastående i kanske nån sekund. Sedan börjar hela ekipaget glida bakåt. Haha. Går rätt fort. Sen ligger man där. Bredvid Åva Gymnasium där det går förbi en massa elever på väg till plugget från tåget. Tänkte jag skulle få höra lite goda skratt. Men ingenting. Alla går med näsan i mobilen och ingen verkar ha noterat något av gratisunderhållningen. Jaja. Måste ändå sett rätt festligt ut
Visa bilaga 609513