Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Samma här. Väldigt halt bitvis när jag gick med hunden imorse i förorten och tog det säkra före det osäkra. Sedan ser det såklart torrt och fint ut inne i stan när man kommer fram så man ångrar sig direkt... Men det kommer fler kalla mornar man får cykla tänker jag.Fick bli tunnelbana. Har inte bytt till vinterdäck och tyckte vädret såg lurigt ut med fuktig mark och temperatur kring nollan. Bitvis väldigt halt på väg till tunnelbanan.
Cykelpendlar man söderort-Täby hör man dubbdäcksrassel året om.Jag fick lite ångest i slutet av förra veckan när det började rassla lite dubbdäck omkring en på cykelbanorna. Men nu börjar insikten även komma för mig… Några dagar till klarar en sig nog…
Smart, det var lite hmmm "halvlynnigt", jag cyklar ju rätt sent vilket oftast underlättar men hade ett par partier som var mycket hala. Tror det var avsevärt värre för de "duktiga" som cyklade hemifrån tidigare (@simson med fleraFick bli tunnelbana. Har inte bytt till vinterdäck och tyckte vädret såg lurigt ut med fuktig mark och temperatur kring nollan. Bitvis väldigt halt på väg till tunnelbanan.
Samma här!Iofs inte alla som verkar uppleva det som dramatiskt, jag blev omcyklad av en raceryklist i rejäl hastighet på vad som såg ut vara 25 mm däck, jag kände mig måttligt motiverad av att ta upp jakten.![]()
Rondellen i Axelsberg är ju inte att leka med. Har flera ggr noterat att det varit blixthalka där trots att övriga rondeller inom några hundratals meter radie varit problemfria. Cyklister som kommer från Västertorp eller Mälarhöjden har dessutom ofta rätt bra fart när dom kommer in i rondellen.Visa bilaga 737864Från förortsfacebookgrupppen. Flera andra som också gått omkull på samma ställe. Tur att hennes hövding löste ut.
Samma här. Orkade inte men det lönade ju sig.Orkade inte slänga på dubb igår, imorse var jag nöjd med det men satan vad segt det är efter att inte ha rört sig på två veckor.
Sjukt irriterande. Gjorde ett system här om dagen efter år av kaos. Nu mössor på ett ställe, handskar i en låda, halsdukar samlade. Livskvalitet!Förutom det verkar jag ha slarvat bort min tunna hjälmmössa. That sucks.
Sjukt irriterande. Gjorde ett system här om dagen efter år av kaos. Nu mössor på ett ställe, handskar i en låda, halsdukar samlade. Livskvalitet!
Tänker på min farmor. Pendlade Vintrosa-Örebro på damcykel på 60-talet.Vet inte om hon lever, men på 70-90-talet så cykelpendlade en sjuksköterska på Gotland 7 mil på en vanlig damcykel. Hon bodde med sin mamma i Klintehamn och jobbade natt på lasarettet i Visby.
Jag försökte också. Gick käpprätt åt skogen.Sånt system försökte jag mig på också. Det gick åt helvete. Lycka till!