Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har ingen extracykel nu. Vill inte direkt köra racern när det finns grus ute. Ett extra hjulpar hade varit trevligt men tyvärr inget jag har.ja det är väl dags nu att ha en extracykel laddad med dubbdäck.
att faktiskt använda den? not so much. det kan dröja en månad innan det är motiverat, eller tre dagar. under tiden är det ett helvete cykla på asfalten, och däcken mår dessutom inte bra av det.
ett mellanting om man inte önskar ha en separat cykel är ett extra hjulpar. gjort på några minuter att byta.
Då får vi hoppas att du rapporterar vurpan i "Det kunde ha varit värre"-tråden och inte i misärtråden dåEfter noga övervägande blir det inga dubb nu. Det får bli efter första vurpan.![]()
Som någon som pendlar till och genom stan alla dagar i veckan upplever jag faktiskt vardagsrusningen mer städad och lugn än helgerna på cykelbanorna. Förvisso lite idiotomkörningar på vardagarna men på helgerna vet man aldrig om det kommer någon som genar rakt genom en skymd kurva plus att det är fullt med flanörer, joggare och hundägare i cykelbanorna.Fick mig en extrarunda för frun glömt en sak som behövde levereras, så blev en tur in och ut till city. På vardagarna är det kaoz med mycket cyklister men på helgen är det tomt, dock så tar allehanda andra över cykelbanorna. Löpare, hundägare, flanörer, alla utan susning om att de är på fel plats. Ringklockan höll på att gå överhettas idag.
Också väldigt tacksam för att jag kan cykla till jobbet. Jag jobbar som gymnasielärare. Ungdomarna undrar ofta om jag varken har bil eller körkort. De blir alltid väldigt konfunderade när jag säger att jag cyklar eftersom jag kan! De menar att en frivillig cykeltur på 8 km två gånger om dagen är galenskap!Så urbota långsam efter all sjukdom men så tacksam för att jag kan ta mig med cykel till jobbet.
Ujuj hoppas man håller sig på två hjul tur och retur.Fantastiskt istäcke i fjollträsk, dubb rekomenderas
Nån som vet hur det ser ut på cykelbanorna i Stockholm/Nacka/Solna?
Vid halv sex var det typ två cm blöt slask vet inte hur det blev senare…Nån som vet hur det ser ut på cykelbanorna i Stockholm/Nacka/Solna?
Osopat sa Bill. Jefla slask sa Bull.Nån som vet hur det ser ut på cykelbanorna i Stockholm/Nacka/Solna?
Sätt på en egolapp så löser det dina problem.Grisigt värre söder om Stockholm. Fick stanna och ta bort snö flera gånger. Såhär vart det efter 13km.
Ha koll i backspegeln så att du ser om det är haltDet var odramatiskt men lite trögare rull samt envis vind, möjligen lite intressantare ikväll när det fryst på, blir sen hemcykling.
Tänk på säkerheten, sluta klockan tolv.Ser fram mot hempendlingen!
Visa bilaga 741134
Perfekt dag för AW med hemcykling sent.Blankis deluxe i södra förorterna i huvudstaden. Kör säkert!
Precis, med lite alkohol i kroppen faller man mjukare!Perfekt dag för AW med hemcykling sent.![]()
beslut ej fattat ännu, tror väl på en "fridfull aw" samt inte sentPrecis, med lite alkohol i kroppen faller man mjukare!