Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad heter cykelmodellen?Visa bilaga 755155
En ny pendlarkompis (den gröne). Kanske har man varit en inspiration till cykelköpet..![]()
Scott Speedster GravelVad heter cykelmodellen?
Motvind! Få cyklister. (men det verkar som om tomma cykelbanor gör att folk kör lite hur som. Mötte två på fel sida på Västerbron, 2 på Liljeholmsbron och en i Gröndal. :))Medvind! Många cyklister.
Det är vackert-väder-cyklisterna som tittar ut och är förvirrade.Motvind! Få cyklister. (men det verkar som om tomma cykelbanor gör att folk kör lite hur som. Mötte två på fel sida på Västerbron, 2 på Liljeholmsbron och en i Gröndal. :))
Haha, ja, det skulle vara ganska kaxigt att stega in på cykelbutiken och peka ut en ganska dyr cykel och sedan köpa typ två-tre-fyra stycken, olika utrustade, för att täcka in alla typer av pendling man kan tänkas bli utsatt för!Man ska ju ha flera cyklar med olika uppsättningar däck... det är sen gammalt
Torrt, lugnt och fint idag. Tog en extra sväng innan kontoret så att jag skulle få smaka på dagens motvind. Huja, straight in the face.
Varför inte gula pedaler till?Visa bilaga 755155
En ny pendlarkompis (den gröne). Kanske har man varit en inspiration till cykelköpet..![]()
Rejäl vattenplaningGarminklockan loggade en rekordsnabb pendling idag. Och längre än vad jag själv märkte av.
75.3km och en medelhastighet på 60.0km/h.
Visa bilaga 755419
//j
Jag kan tycka att det är rätt så trevlig omxäling i den annars rätt så rutinmässiga pendlingen. Visst, blir lite mera som i det klassiska datorspelet "ski or die", men are you not entertained?Upplever hat-kärlek till pendlingen just nu. Att våren är på g och det blir varmare och att dubben ska av känns riktigt fint men hat till alla cyklister som legat i dvala under vintern som nu ska ut hoja runt helt utan att bry sig om andra.
Misärindex 3.
Tack för bra insperation/reflektion samt en kär återblick till ungdomen :D.Jag kan tycka att det är rätt så trevlig omxäling i den annars rätt så rutinmässiga pendlingen. Visst, blir lite mera som i det klassiska datorspelet "ski or die", men are you not entertained?![]()
Intressant men nu efter ditt inlägg är ju halva happy på väg tid, bäst att skynda sig.Hemmakontor men drog iväg till outletbutiken vid Gärdet och fyndade lite gangsteroutdoorkläder från Haglöfs. De hade ca 50 kartonger med kläder kvar att packa upp så lär gå att göra fynd även i em och i helgen.
Skön cykling på tomma cykelbanor förutom de sedvanliga lunchlöparna med lurar.
Har för mig slingan ligger lite norr om själva tavlan där. Så kör du norrut är du redan förbi tavlan när den räknar dig. Verifierat flera gånger när jag mött folk där :) Numera två tick mindre per dygn där då jag har annan pendlingsrutt nu för tiden.Fick cykla 3 mil istället för 1 på morgonen pga glömsk. Ändå rätt sköna förhållanden att göra det i. Och så blev det ju tre tick på den lokala cykelräknaren i Silverdal. Om den nu fick med mig, jag tycker det är rätt ofta den inte verkar registrera mina passager?
Så är det förstås! Det är ju i norrgående riktning jag reagerat på att den inte registrerar.Har för mig slingan ligger lite norr om själva tavlan där. Så kör du norrut är du redan förbi tavlan när den räknar dig. Verifierat flera gånger när jag mött folk där :) Numera två tick mindre per dygn där då jag har annan pendlingsrutt nu för tiden.