Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 9

Körde i morse från Haninge till Södertälje, sugen på att knipa ett KOM, men benen ville inte i morse, så det blev chill hela vägen.
På eftermiddagen så blåste det något kopiöst med ostlig vind=rak motvind för mig och det blev bara chill-culling igen.
Det var ca 9gr och småkallt så det fick bli väst på. Hemfärden var perfekt i temperatur 👌
IMG_2931.webp
IMG_2932.webp
IMG_2935.webp
IMG_2934.webp
IMG_2936.webp
IMG_2937.webp
IMG_2938.webp
IMG_2940.webp

Körde i morse från Haninge till Södertälje, sugen på att knipa ett KOM, men benen ville inte i morse, så det blev chill hela vägen.
På eftermiddagen så blåste det något kopiöst med ostlig vind=rak motvind för mig och det blev bara chill-culling igen.
Det var ca 9gr och småkallt så det fick bli väst på. Hemfärden var perfekt i temperatur 👌
Visa bilaga 833714Visa bilaga 833715Visa bilaga 833716Visa bilaga 833717Visa bilaga 833718Visa bilaga 833719Visa bilaga 833720Visa bilaga 833721
Det var nog den största trafikskylten jag har sett!

"idiotens fastighet" - spännande. Man ser en del hemmasnickrade förbud, och knäppskallar har man mött... Men kan inte minnas något kring Lövtorp nu...
Vet ej men du drog ju med mej ut i skogen härom året något väster om ådranvägen var det väl en gubbe som lagt ut allsköns pinnar grenar trädstammar och jox över stigen. Var inte det Lövtorp?

Vet ej men du drog ju med mej ut i skogen härom året något väster om ådranvägen var det väl en gubbe som lagt ut allsköns pinnar grenar trädstammar och jox över stigen. Var inte det Lövtorp?.

Kan ha hänt. Minns inget sånt. Eller vänta... Jo... Kanske.. Eller... Vad det där? Nä, det är hopplöst. Får väl cykla ut och kolla

Visa bilaga 833714Visa bilaga 833715Visa bilaga 833716Visa bilaga 833717Visa bilaga 833718Visa bilaga 833719Visa bilaga 833720Visa bilaga 833721

En Baertling på hjul?

Tillbaka
Topp