[happy easy] - Franssons, Onsdag kl 18.00

Jag hänger med i morrn...
Lampan kan fortfarande behövas sista halvtimman andy, särskilt om det är lite moln ute så ta med den just in case.

Min plan är att köra utan lampa, det börjar mörkna strax efter 20. Kl 20:30 är det nog helt mörkt, planen är att vara tillbaka innan dess.
Men om man inte gillar att köra i halvmörker så är nog lampa att föredra den sista delen av turen.

Jag är riktigt inspirerad efter söndagens cykling. Hoppas jag kommer loss i tid, Franssons är rätt mycket längre bort än Botaniska...

I come with my wife,
would you go to usual easy tracks or offroad?
we are quite used to ordinary tracks in Delsjön.

Underbart i skogen nu.. Blev en oplanerad uppdelning redan vid start, en grupp om 12 personer och den andra innehöll 8 glada cyklister.
Tre punkteringar hanns med i den sistnämda, jag måste ha dålig humor för ja skrattar fortfarande åt slangincidenten.
Hade visst blandat ihop slangarna för några månader sedan så reservslangen i min camelbak hade ett skönt snake bite (den lagade låg i garderoben) och Rehza hade packat en racerslang i sin. Som tur var för Tmalm så hade anders bättre koll på sin packning så alla kunde cykla hela vägen hem
Tack för sällskapet, en lugn tur byttes i sista sekunden ut mot lite härlig hårdkörning..
Vi ses!

Tillbaka
Topp