HAPPY FYLLER 1 ÅR !

HAPPY FYLLER 1 ÅR !
Det luriga är väl att man kunde skriva som oreggad ganska länge? Det var ju på den tiden när internet fortfarande var vackert och oförstört. Innan alla arga började hata och innan alla botar började härja.

Jag reggade mig (första gången) i maj 2005. Men hade skrivit och läst en del även innan.

HAPPY FYLLER 1 ÅR !
Ah, på så sätt. Vet att jag satt och läste en del innan jag skrev mitt första inlägg 2006. Om jag inte minns helt galet reggade jag mig då först. Tror det var ett krav, men minnet är otydligt.

HAPPY FYLLER 1 ÅR !
H. sa:
Det luriga är väl att man kunde skriva som oreggad ganska länge? Det var ju på den tiden när internet fortfarande var vackert och oförstört. Innan alla arga började hata och innan alla botar började härja.

Jag reggade mig (första gången) i maj 2005. Men hade skrivit och läst en del även innan.

Även Happy var vackert och oförstört. Likaså Indianer och Vita... :)

Själv reggade jag mig 2006-05-21 13:59 efter att ha hängt något år oreggad. Nu har jag levererat 11522 sinnessjukt väl formulerade, genomtänkta, ödmjuka och alltid till 100% korrekta och sanna inlägg.

HAPPY FYLLER 1 ÅR !
Mårten sa:
bigmollo sa:
Sjukt vad tiden går. Jag reggade mig 2004-05-17. Har väl hållit ganska låg profil och endast bidragit med kunskap och seriösa inlägg.

Ja, du har faktiskt varit ganska stel och tråkig om jag ska vara ärlig.

I synnerhet den sista tiden, saknar när du och Skogling konstant talade om att ligga med gubbar. ;)

HAPPY FYLLER 1 ÅR !
Jag är ganska ny. Reggad först 2006, inför en alleycat tror jag. Sånt där omoraliskt, lite olagligt, kittlande som man tyckte var kul då. Lucas Brunelle och sånt. Numera alltid laglig.

HAPPY FYLLER 1 ÅR !
Reggad 1/9 2003, så det får väl anses vara ganska tidigt.

Håller en ganska låg profil numera, var mer aktiv förut. Men jag läser fortfarande och ser vad ni håller på med!

HAPPY FYLLER 1 ÅR !
fredrikw: A, längesen man hörde av dig ;) men pratades om dig hos min lbs idag :)

2005-06-13 här så ganska ny jämfört med många andra. Tiden går fort.

HAPPY FYLLER 1 ÅR !
Jag reggade mig 2004-10-11. Känns inte så länge sen...
Det känns hela tiden som jag precis har börjat cykla.

HAPPY FYLLER 1 ÅR !
Jag reggade mig strax före fikat en dag i december (2004-12-16 14:50). Skriver numera näsan aldrig men skummar mycket och lusläser annonssidan.

HAPPY FYLLER 1 ÅR !
Happy har varit ett dagligt inslag sedan någon gång 2004.
Men jag minns inte ens vad jag hade för användarnamn på den tiden.

Happy och Minhembio.com är dom ända forumen jag stannat kvar på riktigt länge utan att tröttna, blivit lite av ett beroende, fast på ett bra sätt.

HAPPY FYLLER 1 ÅR !
Lite nostalgi, har läst dagligen sedan 2004 någon gång, dock har jag varit skadad i 7 år snart så...
Reggade mig 2004-05-10 21:35 enligt min profil..... 14 år...

Happymtb.org,(har en hög med happymtb-klibbor kvar), skogsforum och Familjeliv (lite väl trollat nu, men ändå en hel del humor) är de som är dagliga.

Tillbaka
Topp