HAPPY FYLLER 1 ÅR !

HAPPY FYLLER 1 ÅR !
KAN VI INTE SÄTTA REKORD PÅ ONDSDAG KVÄLL GENOM ATT ALLA SURFAR IN KLOCKAN 21 OCH SÄTTER REKORDET !?
... Som present till forumet menar jag då.

//Skogling som är på G

Senast redigerad av en moderator:
HAPPY FYLLER 1 ÅR !
Skogling Skrev:
-------------------------------------------------------
> KAN VI INTE SÄTTA REKORD PÅ ONDSDAG KVÄLL GENOM
> ATT ALLA SURFAR IN KLOCKAN 21 OCH SÄTTER REKORDET
> !?

Lite OT kanske men hur mäts antalet besökare?

HAPPY FYLLER 1 ÅR !
Ja, som sagt, kalas var det i Rudan den 21:e. Lite av en tjuvstart, då det var allmän Happymtb premiär 29 augusti 2003.

Ett kort citat ur Feffemannens första inlägg den 31:e augusti 2003:

>Hoppas bara många hittar hit. Vågar man försöka annonsera på Velo??

Det verkar som det gick vägen, Happymtb är fortfarande sveriges trevligaste mountainbikeforum och har väl flest antal aktiva besökare och läsare än något annat mtb forum i sverige iaf? :-9

/Leo

HAPPY FYLLER 1 ÅR !
Grattis Happy till att på ett år blivigt det nu största (?) eller i alla fall bästa mtb forumet i sverige.
Grattis Jomper och alla andra som jobbat med sidan. Ni lyckades nog över förväntan ;-)

HAPPY FYLLER 1 ÅR !
Nej Tim. Inte antalet ip, den tar hänsyn till olika webläsare också, så om två personer med aningen olika webläsare (olika versioner) surfar in på happy från samma ip så räknas det som två.
Den räknar en användare som aktiv om han laddat en sida senaste 5 fem minuterna.

Förresten var det 91 personer här när rekordet sattas tidigare idag, det kan jag se på mitt egna lilla sätt ;).

f

HAPPY FYLLER 1 ÅR !
avanti: Klart vi kan, finns ju tre stycken fina grillstugor runt lilla Delsjön så någon borde vara ledig någon dag. :-) Just nu är det inget bra grillväder, så jag föreslår vi tar det om ett par tre veckor(när jag är hemma igen efter alperna. ;-). Alla tar med det de vill grilla och dricka så ska det väl bli nåt av det hela?

/Leo

HAPPY FYLLER 1 ÅR !
Grattis Happy! Kan bara instämma i att det är ett fantstiskt och beroendeframkallande forum!

Har varit Happyholist sedan i maj... Antalet timmar jag har varit inne på sidan vill jag inte tänka på.

HAPPY FYLLER 1 ÅR !
Hipp Hipp Hurra till Happy :-)
Så det har redan gått ett år, verkligen en snabb utveckling av ett nytt forum från noll till störst på ett enda år! Skickar även ett grattis till skaparna och er som jobbar med att sköta ruljansen, vilket ni gör med den äran.

Bosse, Happymissbrukare sen hmm... ganska länge ;-)

HAPPY FYLLER 1 ÅR !
Leo: jag tycker att det skulle vara najs. Hade varit kul att träffa samtliga. Har aldrig lyckats cykla med happygänget även om jag har varit med ganska länge nu...
Hogge är garanterat på om vi pratar grillning iaf!

HAPPY FYLLER 1 ÅR !
Muerto Skrev:
> Grattis Happy! Kan bara instämma i att det är ett
> fantstiskt och beroendeframkallande forum!

Jag trodde meningen var att Happy skulle va ett oberoende forum, men jag kan ha missuppfattat det hela :)

Grattis Happy!

HAPPY FYLLER 1 ÅR !
Leo Skrev:
> avanti: Klart vi kan, finns ju tre stycken fina
> grillstugor runt lilla Delsjön så någon borde vara
> ledig någon dag. :-) Just nu är det inget bra
> grillväder, så jag föreslår vi tar det om ett par
> tre veckor(när jag är hemma igen efter alperna.
> ;-). Alla tar med det de vill grilla och dricka så
> ska det väl bli nåt av det hela?
>
> /Leo
>
>
> -----------------------------------
> ...man lever bara en gång...

Riktigt bra ide* Fast vi får nog starta en egen tråd om det isf , för vi vill ju inte avvika från happy hyllningarna i denna tråden va ;-)

HAPPY FYLLER 1 ÅR !
HAPPY birthday!!

Har varit här sedan födelsen om även under annat nick i början. Är så glad att det har hållts på en trevlig och bra nivå på detta forum! Verkligen ett kanonställe för oss cyklister med datorbehov.

TACK happy och Jomper!

HAPPY FYLLER 1 ÅR !
Grattis alla ni som gör en helt fantastisk sajt.
Alla suveräna läsvärda artiklar och alla hjälpsamma svar.
Den här är verkligen bra.
Jag försöker hänga på imorgon.

HAPPY FYLLER 1 ÅR !
Tyckte inte det var helt nödvändigt att skapa ett nytt forum efter Velo men attans vad fel jag hade.
Bra jomper, grattis på din baby dvs happymtb.

HAPPY FYLLER 1 ÅR !
Hur många var reggade då och hur många av dessa är fortfarande i någon mån aktiva på forumet?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp