Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Gärna, men jag är långsammare än en halvdöd gnu tyvärr. Jag satsar på kl. 10 på Skabersjö-parkeringen. Vill du tvunget ut kl. 9? Smsa vad du tycker.
mob. 0768 504378
/Rudan
Hittar du bra i skabersjökrokarna? Det gör inte jag, hittar iofs inte så bra i genarp heller :) behöver inte nödvändigtvis ge mig ut 9. 10 kan funka det med.
Jag menar iaf parkeringen på vänster hand några km efter slottet ifall man kommer ifrån Bara. 10 låter jättebra för mig Tack. Jag hittar som du skulle man kunna säga och det bådar ju gott. :)
Jodå, vet var skabersjöPARKERINGEN ligger, det är sen jag inte hittar :), men vi kan ses där vid 10 så hittar vi väl alltid något. Om fler känner sig manade så får ni givetvis dyka upp, gärna någon som hittar :)t
Lugnt, jag blev ordentligt rastad ändå. 3,4 mil på fina stigar. Träffade först en annan kille på parkeringen och sedan träffade vi två till i skogen som vi hängde på. Bättre lycka nästa gång :)
Vill passa på att täcka Dirty_rider för gpx filerna. Blev 20+km i helt ny terräng. Riktigt fint och min active på styret med karta räddade mig från total vilsenhet var 15e minut :-D
Tackar för dagens tur i blötan. Regnade lite i början men sen kom solen fram. Har precis varit och tvättat av cykeln och mig själv och alla mina saker på gör det självtvätten på gastelyckan.
Oerhört fint idag. Förrutom faktumet att jag hann 25 minuter, fick punktering, insåg att jag glömt däckavkrängarna, fick gå tillbaka till bilen och åka hem. :(
Någon högre makt vill tydligen att jag pluggar istället...
Jag och Mackan tänkte sticka ut en sväng imorgon lördag c:a klockan 11:35 från Genarps idrottsplats. Inte tokhård körning, men inte sightseeing heller... ;-)
Föredrar nog själv helgerna, men det beror nog mest på att jag saknar fin belysning...
(Appropå det - hur går det förresten med "the DRider lamp" :-) ) ?
För er som har undgått att det är storkörning i morgon vid 0900..
Samling på IP för att köra hela dödskalleturen, troligtvis kommer vi att bli ett stort gäng.
Fika o mys vid vattenmöllan efter avslutad tur.