[Happy ride] Genarp

[Happy ride] Genarp
Henrik
Visst det är inga problem, tror du att du skulle kunna ta dig typ till den norra delen av (där du nu bor, vilket jag alltid glömmer bort ;)) Kanske uppe vid rondellen där någonstans?
Hinner du dit till halv sex?

[Happy ride] Genarp
ja, jag kan vara där uppe vid halv sex. Fast då är vi nog inte i Genarp förrän 18. Funkar det? Blir det bara du och jag?
Vi kan bestämma platsen närmare imorgon.

[Happy ride] Genarp
Ok, jodå det funkar bra för min del. Ville köra tidigt för att slippa montera lampan på den nya hojjen, men moddade den lite så nu sitter den på hjälmen istället :)
Jag tror att Warren hänger med, om han hinner ifrån jobb tills dess.

[Happy ride] Genarp
Jag och Magnus var ute i lördags och harvade runt. Blev den första biten på min 10milare, resten får jag köra när jag har kollat kartan lite mer nogrannt :)

Bilagor

• Mina aktiviteter 2012-03-17.jpg
    Mina aktiviteter 2012-03-17.jpg
    130.4 KB · Besök: 56
[Happy ride] Genarp
var i genarp första gången i torskväll och blev lite förtrollad.
underbar teräng. dock skulle de vara kul o få hånga med ett gäng som hittar lite bättre :)

så när blir de ett nytt gäng här ? :D

[Happy ride] Genarp
Får ta mig ut och cykla några lugna turer nere vid Genarp. Brukar ju hålla mig uppe vid klinten men känner att det är dags att vidga vyerna :)

[Happy ride] Genarp
det beror så klar på vad du jämför med. Om du cyklar österut eller nordöst från Genarp IP så är det generellt mer längre backar. men det är gott om kortare backar i den runda som visas ovan.
teknisk svårighet, tja kanske inte så lätt som närmast skabersjö parkering men inte så klurig som norra skrylle med alla dess stenar. ut och prova vet ja! :)

[Happy ride] Genarp
Körde en härlig runda den 12 april på kvällen men i mörkret nordöst om antennerna på åsen vurpade jag ett par gånger på väg uppåt och tappade ett par Rudy Project Ketyum (silvriga bågar med lite fejk carbon och klara glas) Skulle det vara så tursamt att en av er får syn på dem skulle det vara väldigt uppskattat! Nedan ses en bild hur de ser ut men mitt par hade alltså klara glas.

Bilagor

• 1.jpg
    1.jpg
    18.6 KB · Besök: 64
Senast ändrad:
[Happy ride] Genarp
Scott tokig skrev:
-------------------------------------------------------
> Körde en härlig runda den 12 april på kvällen
> men i mörkret nordöst om antennerna på åsen
> vurpade jag ett par gånger på väg uppåt och
> tappade ett par Rudy Project Ketyum (silvriga
> bågar med lite fejk carbon och klara glas) Skulle
> det vara så tursamt att en av er får syn på dem
> skulle det vara väldigt uppskattat! Nedan ses en
> bild hur de ser ut men mitt par hade alltså klara
> glas.

Ska hålla utkik!

[Happy ride] Genarp
Hej!

Har tänkt mig ut och testa skogarna runt Genarp med MTBn, men då jag har noll lokalkännedom där ute, (bor i Lund), så är frågan om det finns några standardstigar som är markerade att börja med, eller behöver man vara känd i området för att hitta något överhuvudtaget?

Martin

[Happy ride] Genarp
DEt finns ju en himla massa stigar kors och tvärs så visst går det att bara ge sig ut och leta. Det är dock väldigt mycket enklare att få till en sammanhängade runda med lite guidning eller en gpx-fil. Dirty_Rider sitter på en massa gpx-filer...

Tillbaka
Topp