BlackandBlue
Medlem
[Happy ride] Genarp
Ja, man behöver något som får igång en.Jag hade varit sugen att hänga med ut, behöver en spark i ändan för att komma loss
Har du koll på hur den går?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, man behöver något som får igång en.Jag hade varit sugen att hänga med ut, behöver en spark i ändan för att komma loss
Jag hade varit sugen att hänga med ut, behöver en spark i ändan för att komma loss
Det avverkas även i Häckebergamycket avverking på Björnstorp men vill man cykla lite längre så är det fint att köra Heckeberga + öppna delen av Björnstorp.
Jag såg på strava att nån letat sig förbi kallhygget men det är nog inte officiellt. De hade cyklat traktorväg runt ner till kohagen. Annars får man gå skåneleden som back in the days.
Vi har nöjt oss med att cykla ner mot Veberöd på enduroleden och sen tillbaka upp till klinten på vägen.
Skicket på Häckebergaslingen är inget bra just nu, avverkad skog med nerkörda vägar = lerigt. Verkar inte heller skötas om vad gäller brännnässlor och annat sedan i somras.
Hoho! Gamla rävar ligger och lurar i den här tråden ser jag
Jag har två små barn hemma men har i alla fall fixat i ordning cykeln och hoppas kunna komma igång och köra lite till våren.
vår 6åring kör vita risen, så det går att köra tidigare än så ;)Det går att cykla "trots" barn och snart vill barnen cykla också. (Då blir det verkligen svårt att hinna träna själv)
Barn är olika men enligt mig så kan de cykla på riktigt på vita från 26'' ca 140cm.
Vi hade en väldigt fin runda från observatoriet upp , runt och ner till Kullavägen på skåneleden. Trollskog på tvären innan vi kom fram mot Klinten. Tyvärr borta nu.vår 6åring kör vita risen, så det går att köra tidigare än så ;)