[Happy Ride] - Göteborg, 18.00 Franssons, tisdag

• Trådstartare Trådstartare Leo
  • Start datum Start datum

Leo

Ny medlem
Vi ses på tisdag, då blir det mera lera igen. Samling vid Franssons, korsningen Delsjövägen/Virginsgatan, 18.00.

/Leo

Lampbatteriet är laddat cykelabsistansen är svår kroppen är kass jädrans virus!!!!!!!
Hoppas på kommande helg.

//Gerry

Jag har ställt in siktet på denna tur. Hoppas på 0ranges sagolika ord... förutom de sista då ;P

Tack för en fin tur idag, riktigt roligt nu när det börjar torka upp och det inte är så tungt.

Turen som kördes idag på 2 timmar och 17 km.

Bilagor

• 080212 Delsjön 2 tim.jpg
    080212 Delsjön 2 tim.jpg
    108.8 KB · Besök: 14
Hejhopp!

Ja, det blev en rätt så krävande runda med massor av klättring och en del tungåkta partier, men trots allt - skogen har torkat rejält bra på bara en vecka och äntligen kunde man få upp farten lite på vissa sträckor. :-) Som synes på kartan, så var vi på väg att köra nya mastslingan, men bommade i slutet då vi tappade markeringarna. Ser ut som vi inte var långt utanför spåret alls, skulle nog fortsatt åt andra hållet. Som avlutning blev det Blueberry Trail och även Thin Lizzy med hela branten i slutet. Sen snurrade jag upp mot frisbeegolfbanan och lite andra tunga bitar på hemvägen, för att ingen skulle frysa i onödan... ;-) Tack för idag, vi ses på torsdag!

/Leo

En trevlig tur igår så länge det varade ;-). Efter att pannan, och pannlampan snabb zoomat terrängen så kom jag hem till slut.

Så nu är det väl bara till att sondera terrängen efter lampor, någon som råkar ha en Silva lampa som bara ligger å skräpar :-).

/Andreas

Tillbaka
Topp