[Happy Ride] - Göteborg, 18.00 Franssons, tisdag

• Trådstartare Trådstartare Leo
  • Start datum Start datum

Leo

Ny medlem
Jaa, bara att ladda om benen så ses vi på tisdag! :-) Räkna med massor av fina stigar, som vanligt i Delsjöskogen.

Samling 18.00 vid Franssons, korsningen Delsjövägen/Virginsgatan. Vi ses!

/Leo

Vad blir det för tempo?

Om tempot blir relativt lågt kanske jag får tummen ur och får trampa lite! : )

scrap: Det är ingen easy ride, men det är bara att hänga med och trampa så länge du orkar. :-) Tempot är som alltid, varierande, dvs högt längst fram och lägre längst bak. Vi kör ungefär 2.5 timmar.

/Leo

Jag hänger nog på. Tar i alla fall med mig grejorna till jobbet. Det gäller att passa på innan vattnet kommer tillbaka. Du får tillbaka dina lager, Leo.

Nu är det torrt i markena, men man kan ju lita på Leo, några surhål hittar han alltid så att man måste tvätta cykeln.
Här var det vi körde idag, mycket upp och ned. Tack för visning i världsklass som vanligt!

Bilagor

• 080506.jpg
    080506.jpg
    155.2 KB · Besök: 30
Hejhopp!

Ja, det blev en riktigt "rökare" till runda...både snabba grusvägar - de flesta uppför och fina stigar med full fart oftast nerför även om det var en del klättring i slutet på "Jockes" stigar. Kände mig relativt pigg trots allt, bådar gott inför Hisingen Runt på söndag. :-)

Dillen drog omkull vid delsjökolonin, med skrapat knä som fick bandageras av MichaelP som åter skötte rollen som sjukvårdare alldeles utmärkt! Hoppas det inte stelnar till och läker bra.

Bra kört alla, tack för idag! Vi ses på torsdag!

/Leo

Puhh, jag blev bra trött idag, hoppas benen fattar grejen till på söndag :)

Ja det blev ju en vurpa oxå, men rejält skrapsår som resultat. Kikade lite på det här hemma och det verkar rätt djupt tyvärr. Tack doktor Robert och syster Michael för omplåstringen!

Go tur idag! Märklig känsla vid brandområdet. Hade inte sett det förut.
Många nya ansikten. Kul att se två så duktiga tjejer i skogen.

Tillbaka
Topp