[Happy Ride] Varje vecka i Karlstad
frolicc, ej hemma skrev:
-------------------------------------------------------
> Hittar du på hammarö? Jag har enbart hört att
> det skall finnas schyssta slingor där. Skall vi
> lura med andematt? Jag tror han har cyklat en del
> där ute. Min erfarenhet där ute sträcker sig
> till löpturer vid kilenegården.
Jag är i Glaskogen o fiskar och försöker överleva hela helgen - fiskallergiker som jag är.
Det är inga problem att hitta där ute på bonäsleden fina orangea ringar på massor med träd, ta dem i rätt ordning bara annars blir det en jädra massa framotebaks. Lite svårt på ett ställe att hitta där de håller på med något slags bygge med en massa markberedning, eller de kanske har fixat till den passagen sedan 1 juli när jag var där?
I kväll är jag pappa på heltid när frun ska ut på baluns, dessutom beordrad vila enligt ovan plus en förkylning. Alla onda ting är tre ;o)
-------------------------------------------------------
> Hittar du på hammarö? Jag har enbart hört att
> det skall finnas schyssta slingor där. Skall vi
> lura med andematt? Jag tror han har cyklat en del
> där ute. Min erfarenhet där ute sträcker sig
> till löpturer vid kilenegården.
Jag är i Glaskogen o fiskar och försöker överleva hela helgen - fiskallergiker som jag är.
Det är inga problem att hitta där ute på bonäsleden fina orangea ringar på massor med träd, ta dem i rätt ordning bara annars blir det en jädra massa framotebaks. Lite svårt på ett ställe att hitta där de håller på med något slags bygge med en massa markberedning, eller de kanske har fixat till den passagen sedan 1 juli när jag var där?
I kväll är jag pappa på heltid när frun ska ut på baluns, dessutom beordrad vila enligt ovan plus en förkylning. Alla onda ting är tre ;o)