Tackar!! Det var en välarrangerad tävling inte ens en gång körde jag fel!! Och fantastisk rolig, nästa år måste vi åka dit allihop och klätttra några placeringar. Klättringen i resultatlistan hade vi fixat om inte Conny hade kört på den där stackars getingen!! Tiden bara rann iväg, och vad roligt det var att kunna sitta och diskutera Mtb-spåret, omkullkörningar, stenar o rötter. Det fanns också tid att äta, vila och ta hand om och fixa lite med cykeln mellan körningarna!! (Tack Conny för den fina sevicen) Kul var det att kolla konkurenterna när de gav sig iväg på sina varv!! Stum av beundran är jag av vinnaren Peter Lundgren, han körde SJÄLV 24 varv, vi var tre (två) och körde 20 varv........Förstår ni vilken bedrift!! De snabba pojkarna i Mjölby Ck (elitcyklister) körde 29 varv........Vad säger man.......Hade jag varit sisådär en 30, 35 år yngre så hade jag slagit dem (fniss) Jag är supernöjd med mitt resultat, och vilka fina Mtb-spår. En helt unerbart rolig tävling!! Tack Conny o Nils för bästaste tävlingslagkamraterna!!