Happy Strängnäs [Strängnäs CK]

En Lördags träning Erik, Pia och jag.
Jag vet inte vad vi tränade mest munlädret eller benen men trevligt var det.
/Ebbe

Bilagor

• 20110813506.jpg
    20110813506.jpg
    118.6 KB · Besök: 49
Hej cyklister jag skall ta följande MTB-cykelturer i veckan dagtid måndag, onsdag och fredag.
Utgår från busshållsplatsen vid Valskvarn 1100-1400.
Skriv om ni ska med.
OBS ändrat till fredag inte torsdag
PS det gäller även er som inte är medlemmar som smygläser på denna sida, Jag vet att ni finns.
MVH Ebbe

Senast ändrad:
phija skrev:
-------------------------------------------------------
> Onsdag får du följe av mig
Hej Pia vi får sällskap av en jobbarkompis oxå vi utgår kl 1200 OK?!
/Ebbe

Aj då. Niklas fick förhinder och siktar på torsdag kväll istället.

Jag tror jag hoppar ikväll då jag också och försöker med torsdag istället.Om ingen annan tänkt haka ikväll förstås?

Jag hoppar ikväll. För den som vill ut så rekommenderas gamla milspåret. Igår bjöd det på liveshow i en skogsdunge. En vit Golf parkerad i vägkanten på grusvägen och en guppande vit rumpa mellan två vackra lår. Vyn stod i skön kontrast till de vanliga naturupplevelserna på övningsfältet; rådjur, älgar och annat trams. /n

Tackar!! Det var en välarrangerad tävling inte ens en gång körde jag fel!! Och fantastisk rolig, nästa år måste vi åka dit allihop och klätttra några placeringar. Klättringen i resultatlistan hade vi fixat om inte Conny hade kört på den där stackars getingen!! Tiden bara rann iväg, och vad roligt det var att kunna sitta och diskutera Mtb-spåret, omkullkörningar, stenar o rötter. Det fanns också tid att äta, vila och ta hand om och fixa lite med cykeln mellan körningarna!! (Tack Conny för den fina sevicen) Kul var det att kolla konkurenterna när de gav sig iväg på sina varv!! Stum av beundran är jag av vinnaren Peter Lundgren, han körde SJÄLV 24 varv, vi var tre (två) och körde 20 varv........Förstår ni vilken bedrift!! De snabba pojkarna i Mjölby Ck (elitcyklister) körde 29 varv........Vad säger man.......Hade jag varit sisådär en 30, 35 år yngre så hade jag slagit dem (fniss) Jag är supernöjd med mitt resultat, och vilka fina Mtb-spår. En helt unerbart rolig tävling!! Tack Conny o Nils för bästaste tävlingslagkamraterna!!

Hej på er!
Nu när hösten och mörkret kommer.
Har jag en fråga: Är det någon som ska beställa DX-lampor?
Är själv lite sugen på en eller ett par lampor.
/ Ebbe

Hej Alla!! Ska vi ta och lägga söndagsträningen i M-fred?? De har en jättefin slinga GC. 1,5 mil. Antingen så cyklar vi dit, eller tar bilarna med oss :) Jag tänkte göra dem sällskap, häng på!!

Tillbaka
Topp