Happy t-shirt

Happy t-shirt
Friskis skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag vill ha en tjej-happy-tröja!

Det blir inga kill-happy-tröjor, det blir happy-tröjor. Så vad skiljer en tjej-happy-tröja från en happy-tröja?

Happy t-shirt
madcat skrev:
> det gäller ju att göra sig påmind hela tiden så
> att man inte blömmer bort detta =)

*bump*

;)

Happy t-shirt
med risk för att ställa frågor som redan ställts (men 14-sidor är lite långt tycker jag):

Varför trycker inte någon bara upp t-shirts eller är det ngt. speciellt i t-shirt väg ni är ute efter?

// MickeM

Happy t-shirt
men... sist jag var i behov av t-shirts var det typ; ett email till valfritt tryckeri och vips en vecka senare kunde man plocka ut dem (vi gjorde 20:ish styckewn och poyntade inklusive t-shirt nån hunka fick det dessutom mot 30-dagars faktura så det till och med smidigt att hantera betalningen).

Som jag förstått det hela finns ju tryck och färgval och så. Nu är det väl bara att kolla vilka som vill ha, samt trycka upp dem eller skall det vara speciella cykel-tshirts och sånt för blir det säkert mera jobb?

Det som kan bli "problem" är ju att "någon" måste ligga ute med stålars vikket kanske är mindre roligt, så man bör väl fixa det hela i anslutning till någon "happyride" då de kan delas ut och de som skall ha t-shirs dyker upp på?
Men gör man det hela i "Liten skala" (dvs. inte åt hela happy i ett svetp) borde väl även det vara hanterbart eller ?
Är man dessutom "ekonomiskt laggd" kan "någon" ju ta en 50-lapp emellan och sedan ligga på ett litet lager med t-shirts, men det känns ju mera omständigt om ni frågar mig...

// MickeM

Happy t-shirt
Sen ska ju "någon" göra en jäkligt snygg tröja också, det är exakt där vi är i processen just nu.

Jag kommer lägga ut pengar för tröjorna och plocka ut en liten marginal som går till forumets drift och sånt.

Happy t-shirt
Jag tycker det är snyggare och mer stilrent med mindre text så att hela adressen får plats på en rad.
Men det är min högst personliga åsikt, å andra sidan var det ju det som efterfrågades...

Happy t-shirt
Håller med föregående talare, happymtb.org på en rad och med samma typsnitt som

ad_forum_2.jpg

Happy t-shirt
Är det inte en cykel svagt i bakgrunden? Svårt å se...
Håller emd, happymtb.org på en rad
Svart tröja är ett måste för en ungkarls när han tvättar.

Happy t-shirt
Skogling skrev:
> ... Och alla anpassar sig som vanligt efter dig
> Bruse... :o/

Är du ungkarl?

Happy t-shirt
bruse skrev:

> Svart tröja är ett måste för en ungkarls när han
> tvättar.
>

Annars så tyckte jag färgen var rätt snygg som den var faktiskt... Den går nog tillsammans med svart i TM.

Happy t-shirt
Skogling skrev:
> Näe men jag kan sortera tvätt. Det är enklare än
> att cykla mtb... ;o)

Jo jag med, men verkade inte som om alla kunde det... ;)

Happy t-shirt
Sortera tvätt är väl inget svårt. Men varför krångla till saker i onödan, in med allt i en maskin bara. Det är slöseri med energi att köra två halvtomma maskiner istälelt för en full.

Jag tycker tröjan var skitsnygg med sin svarta färg, å den svagt gråa cykeln - äre ingen annan som ser den?

Happy t-shirt
thomaz skrev:

>
>
> Jo jag med, men verkade inte som om alla kunde
> det... ;)
>
> // Thomaz

Cykla mtb, eller ? =)

Happy t-shirt
Konsnablius skrev:
> Jag tycker tvärtom att det faktiskt funkar bättre
> med happymtb på två rader. Det blir mycket lättare
> att läsa ut att det faktiskt handlar om "glad
> skogscykling".

Håller me!

Happy t-shirt
Man kan klicka på bilden så ser man det hela litet tydligare. Jag är inte så öppen för förändringar, så det är mer : Vill ni ha den? :-)

Happy t-shirt
mathias på annan dator skrev:
> Man kan klicka på bilden så ser man det hela litet
> tydligare. Jag är inte så öppen för förändringar,
> så det är mer : Vill ni ha den? :-)

Den är bra som den är... är det en mörkgrå cyklist eller ere jag som ser i syne????
VI VILL HA DEN!

Happy t-shirt
bruse skrev:

>
>
> Den är bra som den är... är det en mörkgrå cyklist
> eller ere jag som ser i syne????
> VI VILL HA DEN!
>
>

Det tar sig Bruse ! ;o)

Tillbaka