men... sist jag var i behov av t-shirts var det typ; ett email till valfritt tryckeri och vips en vecka senare kunde man plocka ut dem (vi gjorde 20:ish styckewn och poyntade inklusive t-shirt nån hunka fick det dessutom mot 30-dagars faktura så det till och med smidigt att hantera betalningen).
Som jag förstått det hela finns ju tryck och färgval och så. Nu är det väl bara att kolla vilka som vill ha, samt trycka upp dem eller skall det vara speciella cykel-tshirts och sånt för blir det säkert mera jobb?
Det som kan bli "problem" är ju att "någon" måste ligga ute med stålars vikket kanske är mindre roligt, så man bör väl fixa det hela i anslutning till någon "happyride" då de kan delas ut och de som skall ha t-shirs dyker upp på?
Men gör man det hela i "Liten skala" (dvs. inte åt hela happy i ett svetp) borde väl även det vara hanterbart eller ?
Är man dessutom "ekonomiskt laggd" kan "någon" ju ta en 50-lapp emellan och sedan ligga på ett litet lager med t-shirts, men det känns ju mera omständigt om ni frågar mig...
// MickeM