Happy t-shirt

Happy t-shirt
Hängde tvätt och konstaterade att happyt-shirten mycket riktigt är kortare än de andra fast den är lika bred. Liksom fyrkantig istället för avlång... Stoppar sällan ned t-shirten i byxorna men när man tränar rygg på gymmet är det irriterande om magen väller fram när man sträcker sig uppåt ;)

Happy t-shirt
Är det Skogling som hackat in på Harris konto=)?
42Hz Skrev:
-------------------------------------------------------
> Vad kommer det bli för vikt på T-shirten? ;)
>
>

Happy t-shirt
Här är ett brunt/orange-förslag. Bilden är litet mörkare i min browser än i Photoshop...
Edit: Lade till en ljusare variant också.

t-shirt1.jpg

t-shirt2.jpg

Senast redigerad av en moderator:
Happy t-shirt
Mathias Skrev:
> Här är ett brunt/orange-förslag. Bilden är litet
> mörkare i min browser än i <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=Photoshop&v=56">Photoshop</a>...
>
>
>
> --------------------------------------------------
> --------------------------------------------------
> -------------------
> "If you can’t make it up the hill, it’s not
> because your bike sucks it’s because you’re fat
> & lazy."

Bättre än mina förslag varjefall!

/Fredde

Happy t-shirt
Underbart Mathias! Hade gärna haft text även på framsidan, kanske bara "happy MTB" å inte adressen. Men som sagt mycket snyggt.

Happy t-shirt
Den var rätt snygg, men mkt mörkare än jag väntade mig. Går det att få den lite ljusare och "riktigt" orange i loggan? Happy texten syns knappt på ryggen för att den är så mörk...?

/Leo

Happy t-shirt
Den var riktigt grym Mathias. Ser riktigt proffsig ut. Stilren. Klart bäst hitills (enligt mitt tycke).
Jag tror inte på att ha texten också på framsidan, tror det blir grötigt, men att ha endast texten Happymtb på ena armen tror jag skulle kunna bli en riktig höjdare.

Happy t-shirt
Jag har tänkt litet som Öviksmicke skriver faktiskt. Jag vill ha den stilren och inte blanda logga och bild. En text på armen kan funka, men då är frågan om man inte ska skippa ryggen för att inte se ut som en vandrande reklampelare. Sen syns det litet dåligt på skärmen med färgerna, i verkligheten blir det mycket mer orange. Visst skulle man kunna göra den i en ljusare modell också. Det beror helt på vad man får tag på för T-shirt att trycka på.

Happy t-shirt
Här ett annat alternativ till framsidan på tröjan, lite mer action i bilden? Sen är det bara att trycka Happymtb på ryggen eller ärmarna. Tre olika färger, går att fixa brun också om man vill:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

/Leo

Happy t-shirt
tycker de senaste förslagen är väldigt fina, vill bara kommentera fonten på texten lite... det går att hitta snyggare!!!
(exempelvis på dessa sidor: www.acidfonts.com eller www.1001fonts.com/ )

Happy t-shirt
Håller på mitten förslaget från Leo i första hand och det översta som reserv.

Namnet tycker jag ska stå som adress på ryggen, och bara Happymtb på ena ärmen.

Bosse

Happy t-shirt
Tycker inte heller att fonten är så kul och hade gärna bytt den. Nu har jag använt den för att det är forumets logo tills vi byter den eller Jomper säger annorlunda.

Happy t-shirt
Max.K Skrev:
> > Men kommer
> det någonsin kunna bestämmas vad det blir ? :D
>
> Mvh Max

Troligtvis inte!=)

/Fredde

Happy t-shirt
Men hallå där!! Misstror ni Jomper han är ju envåldig beslutsfattare när det gäller det här så ge karln en chans, han har ju lovat att fixa det och då gör han det säkert också, men han har inte sagt när det ska vara klart annat än "någon gång till våren" så tagga ner lite grand ;-)

Bosse

Happy t-shirt
rikard Skrev:
> Prova att ta färgerna från forumet, det vore kul
> att se om det gjorde sig i tryck med en begie och
> blå variant.
>
> /rikard

Det skulle nog vara en bra variant!

/Fredde

Happy t-shirt
Om jag inte får en marmota (grrr) så vill jag gärna ha en svart tröja. Allt annat skär sig i min klädkammare, kan ju inte gå omkring som en hjulgran?

Happy t-shirt
Leo:

Nu slog du huvudet på spiken, den är klart grym ;-)
Den vill jag ha, och inte är det för mycket DH/FR man ser ju tom camelbakslangen och det kör dem inte med i dem grenarna utan då är det skogscykling, och många här kör ju i skogen med ganska häftiga prylar ovan nämda tex för det är väl du på bilden Leo?

Ähh.. Nu blev det nog lite galet Leo, den sista är ju hemsk men det vet du nog redan med tanke på komentaren ;-)

EDIT: Det kom en bild till som jag inte stöder :-(

Bosse

Happy t-shirt
Lonewolf Skrev:
> Leo:
>
> Nu slog du huvudet på spiken, den är klart grym
> ;-)
> Den vill jag ha, och inte är det för mycket DH/FR
> man ser ju tom camelbakslangen och det kör dem
> inte med i dem grenarna utan då är det
> skogscykling, och många här kör ju i skogen med
> ganska häftiga prylar ovan nämda tex för det är
> väl du på bilden Leo?

Nej, skulle aldrig falla mig in att försöka trycka fram en bild på mig själv, hehe... ;-) Det är Zam/Andreas på bilden och det stämmer, Camelbakslang är det också. Lite hastigt beskuren, så munstycket försvann, men men.

/Leo

Happy t-shirt
Här en variant med XC cyklist i luften, Baxter visar varför titan även används inom flygindustrin. ;-)

en_till_b_liten.jpg

Happyfärger

en_till_d_liten.jpg

Orangebrun variant

en_till_c_liten.jpg

Reggaestyle

en_till_a_liten.jpg

For da girls

en_till_e_liten.jpg

Mörkbrun för den diskrete

en_till_f_liten.jpg

Gråsvart för den neutrale

/Leo

Happy t-shirt
E-beth Skrev:
> Leo: rosa&blå = nice! ...skulle passa fint på
> en riktigt tight top :D
>

Det skulle nog vara fint!=)

/Fredde

Happy t-shirt
Oavsett vilken den blir så vidhåller jag FORTFARANDE att jomper SKALL ha minst en satinjacka med detta märke på ryggen, eller mycket hellre en skinnväst att ha när han cyklar.

Sen så måste han skaffa långt skägg...

Sen få väl vi alla sponsra honom med en så där 23 tatueringar med??

P.S, blir svårare att välja nu när det finns så pass många riktigt bra förslag.

Happy t-shirt
Mathias Skrev:
> Här är ett brunt/orange-förslag.

Snyggt Mathias! Jag vill dock se luften framför cykeln än bakom den, annars blir färdriktningen helt messed up bildmässigt. Fast det kanske var meningen?

Röstar också för adressen på ärmen istället ryggen alternativt smått under bilden (borde bli billigare).

Happy t-shirt
the_TnT Skrev:
> Röstar också för adressen på ärmen istället ryggen
> alternativt smått under bilden (borde bli
> billigare).

Håller mer iom att många har ryggsäck på sig när de cyklar och texten skulle täckas av den. Eller hur var det nu, är det en cykeltröja eller en vanlig T-shirt?

Tillbaka
Topp