Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fjärdebrunn sa:Hittade beigebrunt GUI. Lättade lite.
Det blir ny kula där för att få till kopplingen till medlemsprofilerna.JLarsson sa:Kommer de gamla annonserna migreras eller börjas det på ny kula map registreringskraven?
larsaw sa:Meh! Hur blir det nu med Happy-klibborna?
Fjärdebrunn sa:Hittade beigebrunt GUI. Lättade lite.
larsaw sa:Meh! Hur blir det nu med Happy-klibborna?
JohanA sa:Det blir ny kula där för att få till kopplingen till Kina.
Den lyckades komma ihåg ditt val =)Rattnalle sa:Fjärdebrunn sa:Hittade beigebrunt GUI. Lättade lite.
Telefonen kom till och med ihåg mitt val av tema från betatestandet. Fett. Eller blev det mörka standard?
plumse sa:Hur ändrar jag färgerna?
Fjärdebrunn sa:plumse sa:Hur ändrar jag färgerna?
Via din gubbe i övre högra
Här är en direktlänk:plumse sa:Fjärdebrunn sa:plumse sa:Hur ändrar jag färgerna?
Funkar inte
Henrik83 sa:Kan ni inte göra knapparna för Svara/Citera/PM/Bevaka/Rapportera/Inläggslista lite diskretare?
pbeijer sa:Henrik83 sa:Kan ni inte göra knapparna för Svara/Citera/PM/Bevaka/Rapportera/Inläggslista lite diskretare?
Har klagat på det under beta-testen och det var så här diskreta de kunde göra dom. De var ännu större och mindre diskreta innan.
Rattnalle sa:pbeijer sa:Henrik83 sa:Kan ni inte göra knapparna för Svara/Citera/PM/Bevaka/Rapportera/Inläggslista lite diskretare?
Har klagat på det under beta-testen och det var så här diskreta de kunde göra dom. De var ännu större och mindre diskreta innan.
I det mörka temat är de ganska diskreta tycker jag. Kanske lite stora men det är inte så mycket luft runt om som det var tidigare så det funkar tycker jag.
GustafH sa:Finns det nåt sätt att få menyraden att antingen 1. inte försvinna, eller 2. stanna kvar längst upp på sidan så den inte dyker upp så fort jag scrollar lite uppåt?
Henrik83 sa:Skärmdump från en iPad. Mängden foruminlägg kontra luft eller knappar känns inte riktigt proportionerlig.. Tre rader inlägg, på en hel sida. Mängden fetstil & olika knappar tar ju fokus från syftet med ett forum, användarnas inlägg. Den där spasmiska rubrikraden som åker upp & ner får inte heller tummen upp.
JohanA sa:Här är en direktlänk:plumse sa:Fjärdebrunn sa:plumse sa:Hur ändrar jag färgerna?
Funkar inte
http://happyride.se/my/settings.php
Eller var det själva funktionen som inte fungerade? Ditt val sparas i en kaka.
Lulle sa:Jag kan inte se bilder i annonser, kör Safari på OSX.
mett sa:Lulle sa:Jag kan inte se bilder i annonser, kör Safari på OSX.
Samma här, fast Chrome på Windows 10.