Happy Vättle Ride söndag

Trailmaster

Aktiv medlem
Happy Vättle Ride söndag
Nu var det ett tag sen vi körde en runda i Vättlefjäll så på söndag så är det dags för en runda.
Kan bli en fyra fem timmar om förhållandet är bra.
Vi träffas vid kanotuthyrningen som vanligt kl 10.00

//Gerry

Happy Vättle Ride söndag
Vet inte om jag kan ta mig dit öht men fyra-fem timmar kan nog iaf bli lite för mycket med dagsform. Har du tänkt köra vättlefjällsleden ut och sen köra kringelikrokar? Isf kunde man kanske ta en längre paus där och möta upp efter ni tröttat ut er lite.

Happy Vättle Ride söndag
underscore skrev:
-------------------------------------------------------
> Vet inte om jag kan ta mig dit öht men fyra-fem
> timmar kan nog iaf bli lite för mycket med
> dagsform. Har du tänkt köra vättlefjällsleden
> ut och sen köra kringelikrokar? Isf kunde man
> kanske ta en längre paus där och möta upp efter
> ni tröttat ut er lite.

Jag har inte lagt körplanen ännu så men det går att korta av om orken tryter.

Gerry

Happy Vättle Ride söndag
Tyvärr missar jag denna goa tur.
Är i norge på resa.
Satt och dreglade i Åre i förrgår.... vilka sköna tracks!!!!!
Ha de gött.
Vi syns och hörs.
//jocke//

Happy Vättle Ride söndag
Frugan åker iväg och lämnar mig hemma med hunden, vill inte lämna henne så länge. Så jag får också hoppa över denna, attans.
MVH
Magnus

Happy Vättle Ride söndag
Känner mig lite sugen på denna tur, har aldrig kört i Vättlefjäll...

Får nog boka köplatsen i så fall, efter 2 veckor med halsont och antibiotika, men nån gång ska man ju ut och ha kul i skogen igen :)

Happy Vättle Ride söndag
Leo skrev:
-------------------------------------------------------
> Ses pä söndag. Cyklar upp, hojta till om ni vill
> värma upp. :-)
>
> /Leo

Vilken väg tar du upp?

Bor i Kåhög, passerar du nånstans hyffsat nära?

Happy Vättle Ride söndag
Jag ska tydligen köra skräp till tippen imorrn istället, jag som var helt övertygad om att jag hade tänkt att cykla. Det är märkligt hur man förvånar sig själv ibland.

Happy Vättle Ride söndag
Jag har sett fram emot ett besök i Vättlefjäll men tyvärr är cykeln skrot efter torsdagens tur och reservdelar kommer först på måndag. Hoppas att det blir fler tillfällen framöver! :-)

/Jonas

Happy Vättle Ride söndag
Härlig tur med fina stigar idag. Tack för den stunden jag var med speciellt tack till dagens trailmaster Gerry. Fick köpt färg så nu har jag målat ett lager i trappen så det hinner torka till ikväll när jag behöver gå upp och lägga mig.

Peter S

Senast ändrad:
Happy Vättle Ride söndag
Lite fuktigt var det allt men regnet höll upp under turen.
Det kändes att jag körde på lite hårt för mig första delen och tog energi , efter dusch mellanmål så somna jag på soffan.

Gerry

Happy Vättle Ride söndag
Tackar för finfin guidning! Riktigt fina stigar och ett gött gäng! Lite halt på sina ställen men funkade bra ändå.

Även jag somnade på soffan, men har nu reglat en vägg, som var dagens mål förutom cyklingen. Känner mig väldigt nöjd med dagen.

Happy Vättle Ride söndag
Tack för turen! Verkligen kul att få testa fina Göteborgsstigar med kul folk. Kommer absolut att bli fler gånger./per

Happy Vättle Ride söndag
Asch, får bli Vättle nästa gång.
Jag och familjen flydde den kvava hettan och drog ner i Aeroseums svala bergsrum under dagen.
Fick istället bli en mycket svettig och varm kvällstur i hemmaskogarna ner mot Torpet Freden med en granne (som precis upptäckt tjusningen med mtb) samt två andra locals från mina hoods ute kring Björsared : )
Ses ngn annan gång!

Tillbaka
Topp