Happyister i KAK?

Happyister i KAK?
köpingsfredrik skrev:
-------------------------------------------------------
> Lite ny på det här med mtb men kul är det. Nu
> undrar jag om det finns några därute runt KAK.
> Köping-Arboga-Kungsör alltså, för er
> utsocknes.
> Mvh Fredrik.

Var kör du nu?
Kommer ursprungligen från Köping (dock flyttat nu) och kommer att vara en del där i sommar, funderar på att ta med mig cykeln!

Senast redigerad av en moderator:
Happyister i KAK?
baggy skrev:
-------------------------------------------------------
> F.M.A vad kör du?

Vet inte, har inte cyklat där ännu.
Var är det bäst? Vad finns det för typ av stigar?

Happyister i KAK?
Tänkte mest vilken typ av cykel :)
Finns två olika loopar vid teknikbacken om det är lite stigar som gäller. Ett par stycken som kör där, annars är vi endel som kör lvg.

Happyister i KAK?
"På min tid" när jag cyklade som mest i Köpingsskogarna som ung, var vi en hel del i Karlbergsskogen, det finns en hel del från IP till en bit bortom teknikbacken. mest däremellan kring löpspåren, men också på andra sidan bågskyttebanan. Vi arrangerade tävlingar där med KCK. Det kördes också en hel del via Johannisdalsskogen bort till Odensvi. Den sträckan minns jag som riktigt skoj. Det brukade bli en sväng upp och ner på Arlaberget också. Hemmastigarna vid Nibble och borta vid löpspåret rullades det också på. Nyckelberget har ju en del lutning, om man vill hålla sig i stan, även om det är ett väldigt litet område att cykla i. Kör du med cykelklubben baggy? Visst har det blivit en kombinerad cykel- och multisportklubb av den nu?

/ J

Happyister i KAK?
Köpingsfredrik, säg bara till när du vill cykla MTB så samordnar vi nåt. Jag tränar ju i alla fall MTB varje vecka blandat med racer. Men det blir ju mest svetto-pass med hög intensitet, och då mest i Karlbergsskogen.

Happyister i KAK?
Jay: Kör lvg med klubben ibland, även med HenkeN och Köpingsfredrik.
Det var väl nån kille som flytta hit och höll på med multisport som sedan flyttade igen, nu är det väl "bara" cykel. Om någon av er glider förbi "hemma" kan ni väl skriva nått i klubbens forum om ni vill ha sällskap: kopingscykel.se/forum

Tillbaka
Topp