Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
AX3L sa:Jag kommer osökt att tänka på en..
gerrardsdobbar sa:AX3L sa:Jag kommer osökt att tänka på en..
Krockade denne Mr. X månne med en bil förra veckan? :-)
AX3L sa:gerrardsdobbar sa:AX3L sa:Jag kommer osökt att tänka på en..
Krockade denne Mr. X månne med en bil förra veckan? :-)
Jajjamän!
geologen sa:Jag tyckte det var riktigt skoj att läsa happyprofilerna. Men blir det inga fler? Borde finnas underlag för dussintals nya!
Konkret sa:Underscore!
NickPick sa:Lyktstolpemedhjul ser jag fram emot.
GoranS sa:Finns ett antal happyprofiler jag skulle välja före _
Sixten Fors sa:Nätmobbingtråd med fokus på angrepp av person (till skillnad mot sak eller argument)? Inte speciellt smakfullt.
Eller rent ut sagt, hur fan tänker ni?
geologen sa:Länkar här alla profiler som publicerats hittills.
1. Leo
2. jofahjalm
3. Kung Stalle
4. Yeti
5. Rattnalle
6. geologen
7. marran
8. Sigge Star
9. NLC
10. Hasse#7
h.g.j sa:
geologen sa:h.g.j sa:
Rubriken till trots tyckte jag inte den hörde hemma i listan. Den faller inte in i mönstret och handlar mer om projektet och lite kring det, inte så mycket om personen bakom profilen. :)
geologen sa::
GurraG
:
GoranS sa:geologen sa::
GurraG
:
+1
daikai1 sa:Sixten Fors sa:Nätmobbingtråd med fokus på angrepp av person (till skillnad mot sak eller argument)? Inte speciellt smakfullt.
+1 Gillar man inte någon kan man blockera denne, man måste fan inte hålla på å mobbas.
Men ni kanske jagar internetpoäng och vill vara häftiga på lekplatsen?
Konkret sa:daikai1 sa:Sixten Fors sa:Nätmobbingtråd med fokus på angrepp av person (till skillnad mot sak eller argument)? Inte speciellt smakfullt.
+1 Gillar man inte någon kan man blockera denne, man måste fan inte hålla på å mobbas.
Men ni kanske jagar internetpoäng och vill vara häftiga på lekplatsen?
Håller med.
Sveriges trevligaste cykelforum och lex vardagsrum.
Sure bacon säger jag!
Vernersson sa:Jag vill läsa mer om 42Hz! :-D
NLC sa:Vernersson sa:Jag vill läsa mer om 42Hz! :-D
+42!
Frankenstein's Bike sa:PiPPiW är självklar för mig, men har han kanske redan lämnat Happy? Olga-trådarna var fantastiska (visst, de är ju partiellt censurerade numer, men det bidrar bara till myt-statusen). Vättern på en gammal damhoj från innan mitten på förra seklet. Nästa Vättern på den gamla minicykeln ser jag fram emot en RR på.
Mårten sa:Örgelgörgel
e.