Happyprofiler - blir det nån fortsättning?

geologen

Aktiv medlem
Jag tyckte det var riktigt skoj att läsa happyprofilerna. Men blir det inga fler? Borde finnas underlag för dussintals nya!

'Stolpskottsomimunärful' vill jag också läsa om.
Tänk att få läsa ett hemmahos-reportage om en så genetiskt överlägsen individ.

Nätmobbingtråd med fokus på angrepp av person (till skillnad mot sak eller argument)? Inte speciellt smakfullt.

Eller rent ut sagt, hur fan tänker ni?

Senast ändrad:
Crash gordon? Han verkar skojig och utan gränser.
Matz1 verkar intressant och har många trådar om alltmöjligt bla nya jobb.
Karin_p häftigt å ta beslutet att sluta jobbet för å cykla, fast det blev tjänstledigt.
Nån från nuvarande Ess.

Sixten Fors sa:
Nätmobbingtråd med fokus på angrepp av person (till skillnad mot sak eller argument)? Inte speciellt smakfullt.

+1 Gillar man inte någon kan man blockera denne, man måste fan inte hålla på å mobbas.
Men ni kanske jagar internetpoäng och vill vara häftiga på lekplatsen?

Senast ändrad:
Min ofullständiga önskelista på profiler just nu, utan inbördes ordning.

Atlas
42Hz
Oskar
castrello
JT
Makten
HåkanC
Spacekitty
marr
H.
plumse
Luthman Photography
staine
GurraG
BjornR

Jag tycker det är konstigt att jag varit med när det finns så många som är mer intressanta. GurraG, GoranS, Kitzblitz och Miss Lycka är på min lista. Plus många fler.

De är roligt detta men det skulle vara ännu roligare om de var lite längre å mer på djupet. Åtminstone lite?

Bra lista geologen, håller med. Tycker att EST saknas på den, han levererar alltid väldigt trevliga RR och många skoj projekt!

GoranS är ju given, till geologens annars väldigt bra lista :)
Mikipedia hade gärna fått vara med också. Verkar vara en kul prick! Alltid så snäll och trevlig till skillnad från många av oss andra.

PiPPiW är självklar för mig, men har han kanske redan lämnat Happy? Olga-trådarna var fantastiska (visst, de är ju partiellt censurerade numer, men det bidrar bara till myt-statusen). Vättern på en gammal damhoj från innan mitten på förra seklet. Nästa Vättern på den gamla minicykeln ser jag fram emot en RR på.

Det finns lite olika typer av happyiter också.

Såna som främst är här för det cykelrelaterade, och sällan eller aldrig dyker in i OT-sammanhang. Dessa kan för övrigt delas in i underkategorier enligt typ av cykling de håller på med. Skogscyklister i den här gruppen har jag själv dålig koll på t ex, för vi använder happy så separat. En ytterligare uppdelning kan vara efter geografisk befintlighet, där nån kanske mest snackar med andra i staden eller området.

Såna som är med i allt möjligt, mycket cykelrelaterat men också mycket OT.

Såna som nästan bara skriver RR och sen inte gör så mycket annat på happy, men kan ofta leverera imponerande RR:r!

Såna som mig, som mest skriver i OT-trådar (i alla fall senaste åren) men ibland skriver i nåt cykelrelaterat. Här återfinns huvudsakligen trollen, kverulanterna, tramsarna, dryga oneliner-leverantörerna... :)

Senast ändrad:
daikai1 sa:
Sixten Fors sa:

+1 Gillar man inte någon kan man blockera denne, man måste fan inte hålla på å mobbas.

Håller med.
Sveriges trevligaste cykelforum och lex vardagsrum.

Sure bacon säger jag!

Konkret sa:
daikai1 sa:
Sixten Fors sa:

Håller med.
Sveriges trevligaste cykelforum och lex vardagsrum.

Sure bacon säger jag!

Jag har upprepade gånger lämnat forumet med ambitionen att inte komma tillbaka pga onödigt omogen ton mot andra. Tyvärr (eller hur man nu ser det) finns det också mycket som lockat mig tillbaka... Och några saker är det som balanserar mellan ok och inte ok. Löjligt småprat är kul, tyvärr klarar inte alla att se gränsen.

Min fråga: hur kommer vi till "lex vardagsrum" eller ännu hellre till "Sveriges trevligaste (cykel)forum"?

Est
Kid1000
JennyW
Jackson
KatrinP
Jeppe_E
HåkanC
GoranS

En del känner man att man nästan känner redan, men sådana uppfattningar är nästan säkert fel.

Frankenstein's Bike sa:
PiPPiW är självklar för mig, men har han kanske redan lämnat Happy? Olga-trådarna var fantastiska (visst, de är ju partiellt censurerade numer, men det bidrar bara till myt-statusen). Vättern på en gammal damhoj från innan mitten på förra seklet. Nästa Vättern på den gamla minicykeln ser jag fram emot en RR på.

+1 (fast det var länge sen jag såg till PiPPiW här)

Tillbaka
Topp