Happyprofiler - blir det nån fortsättning?

Precis, jag tyckte bara att det skulle vara kul att förstå.
Det var ju inte så att jag skrev jättesmarta inlägg tidigare...

Senast ändrad:
Supertramp sa:
Precis, jag tyckte bara att det skulle vara kul att förstå.
Det var ju inte så att jag skrev jättesmarta inlägg tidigare...

Vingarna har blivit så grova så du kan inte få in armarna och skriva ordentligt. Några pass till så kommer särskrivningarna som ett brev på posten... ;)

Jag vill lägga in om Ulf us930. Skriver bra och förefaller vara minst lika duktig som cykelmekaniker som han är som RR författare oaktat om det är VR, provkörning av nyrenoverad cykel eller ävertyrspendling.

Bengt-re sa:
Jag vill lägga in om Ulf us930. Skriver bra och förefaller vara minst lika duktig som cykelmekaniker som han är som RR författare oaktat om det är VR, provkörning av nyrenoverad cykel eller ävertyrspendling.

Du är ju iofs mycket mer happyprofil än us930 är...

Oskar sa:
Bengt-re sa:

Du är ju iofs mycket mer happyprofil än us930 är...

Fast Ulf är intressantare, skriver vackrare rr och är högst troligt en skickligare mekaniker än vad jag är. Jag är mest en avdankad triathlet som gillar cyklar.

Jag nominerar Anton som cyklar Trans Am.

Men egentligen så skulle jag vilja se en artikelserie med extremlångdistanscyklare, så då även Åke och Gunnar från RAAM, kanske till och med Amanda, Tarzan och Steve från HAMR?

Hasse#7 sa:
Var det jag som sänkte hela konceptet? Minns att jag kände mig som en fulkopia från Wish jämfört med övriga.

Nej, tvärtom, du fulländade sviten... Nu finns det inga fler av värde att berätta om, de bleknar i jämförelse med dig... :)

Haha! Dagens saga, men tack ändå.

Men det finns ju massor man skulle vilja höra om.. kanske välja nån som inte syns så mycket men gör kul saker.

Jag vill också gärna se flera Happyprofiler, det finns en härlig gemenskap här, men de flesta vet man ändå inte så mycket om!
Jag såg att även jag hade blivit omnämnd av några vilket jag skulle vilja tacka allra ödmjukast för, även om jag själv tycker att det är en ganska oförtjänt ära, visserligen är jag ganska gammal, men mitt liv som cyklist är ju tämligen kort.
Några av mina kandidater då, fritt tagna ur luften och utan tanke på ordningen:

Goran S - backcyklisten, har han inte cyklat backen så känner han med största sannolikhet till den ändå, backar fascinerar även mig, därför skulle jag vilja veta mera.

emmer - nästan alltid ett finger med i tekniktrådarna, och verkar ha riktigt bra koll.

Luthman Photography - jag anar en viss sorts humor i många inlägg, vem döljer sig bakom detta?

Federico - mest för de fantastiska bilderna i pendlartråden, här kan man snacka om att en bild säger mer än tusen ord, och ibland är där ju inga ord heller, men jag är övertygad om att enbart dessa bilder har fått åtskilliga här att börja cykelpendla!

Sixten Fors - den levande cykelkatalogen, finns det någon fråga om cykeltips, hjul och däck som han inte har svar på?

Bengt-re - jag skickar tillbaka bollen, inte bara av tacksamhet, utan för bra koll på tekniken på både gamla och nya cyklar, och även träningsfilosofi och uppladdning, en bred Happyit som ofta deltar aktivt här. Frånsett detta även av personliga skäl eftersom vi tydligen har cyklat runt i samma lilla stad för många år sedan, helt ovetandes om varandra.

Mvh Ulf S.

Förstår ärligt talat inte syftet med denna tråden. Är det någon som ämnar skriva ngn biografi om väl valda medlemmar eller är detta bara en lista med namn (verkar vara en ganska meningslös tråd i sådana fall)? Ärlig fråga för jag greppar inte detta.

Förstår ärligt talat inte syftet med denna tråden. Är det någon som ämnar skriva ngn biografi om väl valda medlemmar eller är detta bara en lista med namn (verkar vara en ganska meningslös tråd i sådana fall)? Ärlig fråga för jag greppar inte detta.
För några år sedan gjorde redaktionen reportage om några medlemmar (vet inte hur de valdes ut, om de röstades fram eller på nåt annat sätt), denna tråd startades väl som ett önskemål att återuppta detta och sedan slängs nåt förslag in då och då. Men hittills verkar inte redaktionen nappat igen.

För några år sedan gjorde redaktionen reportage om några medlemmar (vet inte hur de valdes ut, om de röstades fram eller på nåt annat sätt), denna tråd startades väl som ett önskemål att återuppta detta och sedan slängs nåt förslag in då och då. Men hittills verkar inte redaktionen nappat igen.
Eller så var det så att (många av) de medlemmar som föreslogs som inte var intresserade av att medverka …

Man får väl alltid skriva pm till den medlem på forumet som man är intresserad om.

Kanske om den här tråden hade varit mera givande som att man säger Herr X kan allt om hjul, Fru O kan allt om cykelförsäkringar så hade jag brytt mig mera.

Tillbaka
Topp